Hoppa till innehåll

Kola_kings Frågetråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

You're welcome, det där var jobbigare att skriva än jag trott ;)

 

Om man räknar de som funnits i mitt hushåll (vilket innebär att vissa tekniskt sett kan ha ägts av min brorsa) så har jag haft:

 

Super Nintendo

Nintendo 64

Gamecube

Nintendo Wii

Playstation

Playstation 2

Xbox

Xbox 360

 

Och portabla:

 

Gameboy

Gameboy Color

Gameboy Advance SP

 

Just nu har jag bara Wii:et, PS2:an, 360:n och SP:n, fast några av de andra finns kvar i förråd och grejer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Generellt sett: Schlager, hip-hop (syftar huvudsakligen på gangsterstilen, men även i allmänhet), mycket electromusik, house, disco, de flesta extremmetalgenrer, mycket akustisk singer-songwriter, en del pop... tja I guess.

 

Sen finns det förstås undantag, finns alltid någon eller några låtar jag gillar inom alla genrer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Generellt sett: Schlager, hip-hop (syftar huvudsakligen på gangsterstilen, men även i allmänhet), mycket electromusik, house, disco, de flesta extremmetalgenrer, mycket akustisk singer-songwriter, en del pop... tja I guess.

Finns det någon musik du tycker om?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka tre färger gillar du mest? Måste vara tre, inte fler, inte färre.

Grön, Turqoise (hur fasen stavas det), och typ...Guld :D

 

Finns det någon musik du tycker om?
Nä :(

 

Jomen mest gillar jag melodisk metal, i övrigt gillar jag sällan hela genrer men vissa band/artister kan vara nice, och ibland enstaka låtar. Är lite svårt att peka ut saker, men orkestral musik kan vara nice också. Jag gillar det episkt, eller lugnt och vackert :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...