Hoppa till innehåll

Bort Med Proxy Skyddet!


Rekommendera inlägg

Det här proxy skyddet är rent ut sagt bara irriterande.

 

Jag förstår varför det finns, för att hålla bort bannade avskum, yeah right. De hittar ändå sätt att komma tillbaks, men vi som sitter på olika VPNer för att skydda oss från otrevliga myndigheter får all skit.

 

Jag kommer inte åt hemsidan med anonine, och tack vare detta behöver jag disconnecta, vilket som gör att det tar 2 min att återfå internet.

 

Så, om du admin har några känslor överhuvudtaget, fixar du detta.

 

TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har själv inte drabbats av "skyddet" men om andra som du gör det ska de förstås adresseras. Minns att klagomål som ditt kommit upp minst en gång tidigare. Det står "Det är förbjudet att använda sig av proxy/vpn-tjänster när man går in på Fuska och detta medför direkt avstängning från Fuska (undantag kan göras ifall detta i förväg godkänns av en administratör på Fuska)." i reglerna så om du kontaktar admin borde han till en början kunna whitelista den IP du använder dig av. De flesta lagförslag är på ett sätt en chansning att kunna göra mer positiv effekt än negativ. I ditt fall är det klart att det negativa har inträffat som kan gå att rätta till för dig utan att ta bort regeln som jag ändå gärna ser görs så att det kan läggas mer energi på att förbättra sidan snarare än restriktera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...