vi har det i vårt klassrum på torsdag det är ganska kul man ser på film och har disco då :D ... kanske låter lite konstigt men det är kul!
Övernattning Med Klassen
Jag bruAR HA DET PÅ KLASSRESA... sorry caps
haft det en gång på lääger!
Nej,aldrig haft.
Men ska ha klassresa när Harry potter Filmen har premier =/
Vi hade det i vårt klassrum förut.. Och så nu ska vi sova på en badplats 50 meter ifrån mitt hus.
hehe inte så kul så nära sitt hus!
vi har sovit med klassen i klassrummet och d du skrev om att d e konstigt e d inte.
lol har ni det varje torsdag, snacka om boring i längdenvi har det i vårt klassrum på torsdag det är ganska kul man ser på film och har disco då :D ... kanske låter lite konstigt men det är kul!
vi har redan haft sånt
Vi ska ha övernattning på torsdag till fredag!
Klassen under oss hade det ! och klassen över oss , men inte vi :(
vi har en gång per termin(Xade @ 23/05-2004 22:05:33)vi har det i vårt klassrum på torsdag det är ganska kul man ser på film och har disco då :D ... kanske låter lite konstigt men det är kul!
lol har ni det varje torsdag, snacka om boring i längden
Vecka 24 på en måndag omkring 12.00 så ska vi fixa iordning tälten och sånt. Vi sover över och på tisdag klockan 12.00 så åker vi till skolan och spelar brännbolls turnering :D
bara 2 dagar kvar! tills vår övernattning
Vi hade det i trean på ett kanotläger!
Ska ni se den?Äkta lyx :PNej,aldrig haft.
har ni det varje torsdag oj :o vi har en gång per tredje år
VI HAR DET INTE varje torsdag
nej,det ska vi inte,vi ska till DAnmark.(orson @ 25/05-2004 13:21:42)Nej,aldrig haft.
Ska ni se den?Äkta lyx :P
Men Jag och min bror skulle gå på premiären,men vi går senare för jag ska bort :/
jag ahr varit på 3 klassresor... det bästa stället e Rättvik