💬
Logga in
Fuska.se

Lillskitens Frågetråd

25 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Hur kommer sig att du är så allmänbildad att du kan alla filmer/artister?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

oj sorry som svar på din fråga är man född svensk så kan man svenska språket utan och innan så jag är rätt så bra på det ja :P

Så om jag är född kines och lär mig svenska från födseln utan att ta in ett enda kinesiskt ord så pratar jag inte bra svenska?

Samt att om jag är svensk betyder det att jag kommer prata perfekt svenska?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Så om jag är född kines och lär mig svenska från födseln utan att ta in ett enda kinesiskt ord så pratar jag inte bra svenska?

Strikt sett utifrån det han skrev så påstod han ingenting sådant. Han påstod endast att infödda svenskar kunde svenska bra. Han sade ingenting om huruvida ej infödda svenskar kan svenska eller ej.

↗ till inlägget
Samt att om jag är svensk betyder det att jag kommer prata perfekt svenska?
Detta påstod han dock och det är ju inte riktigt konsistent.
28 May 2012
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Vad är "alla roliga saker"?

↗ till inlägget
Hur kommer sig att du är så allmänbildad att du kan alla filmer/artister?

alla roliga saker är att hänga med kompisarna göra grejer jag aldrig gjort förut :P

o hur det kommer sig att jag är så allmänbildad är som sagt att jag surfar mycket på nätet o går i skolan :P

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

o hur det kommer sig att jag är så allmänbildad är som sagt att jag surfar mycket på nätet o går i skolan :P

Fast det gör ju en klar majoritet av alla användare på fuska.se. Du måste gå i en världens bästa skola eftersom du är så mycket mer allmänbildad än alla andra och får lära dig känna igen band, filmer osv. :o

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fast det gör ju en klar majoritet av alla användare på fuska.se. Du måste gå i en världens bästa skola eftersom du är så mycket mer allmänbildad än alla andra och får lära dig känna igen band, filmer osv. :o

Ofta inte du har Band namn A 100p samt Film namn A 100p på din skola? n00b.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in