Hoppa till innehåll

Whore's Secret Sex Dungeon™


Rekommendera inlägg

Inte riktigt en frågetråd, utan hade föreställt mig att det här kunde vara en plats för öppen dialog mellan mig själv och för den som vill :D

 

såatteeeeeeee fråga på eller vafan ni nu vill.

Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ingen aning, snubblade över den på tumblr och tyckte om den tillräckligt mycket för att jag skulle använda den som avatar. En snabb bildgoogling säger att det är ett verk av konstnären Omar Gallini.

 

Motfråga: Vem föreställer DIN avatar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad tycker du om Frosty Fuska?

Är det fuskas skin du refererar till? I så fall har jag ingenting emot det förutom att det känns lite fantasilöst. Men för det mesta är jag blind för sånt, fokus ligger mer på innehållet.

 

Ditt namn, varför ?

Namnet skulle fånga folks uppmärksamhet och lägga sig på deras hjärnor enkelt.

Sen gillar jag att vara suggestiv och mystisk. B)

 

Vad tycker du Om hihop/rap?
Jag har inte lyssnat skitmycket på det, men det finns en del jag älskar, oftast från sent 80-tal till tidigt 90-tal. Obligatorisk lyssning för alla som påstår sig gilla hiphop är Illmatic av Nas och Enter the Wu-Tang (36 Chambers) av Wu-Tang Clan, mina favoritskivor inom kategorin men också i topp när jag rankar mina favoriter inom alla genrer. Andra jag gillar är N.W.A., 2pac, A Tribe Called Quest och Tyler the Creator. Svensk hiphop avskyr jag.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte lyssnat skitmycket på det, men det finns en del jag älskar, oftast från sent 80-tal till tidigt 90-tal. Obligatorisk lyssning för alla som påstår sig gilla hiphop är Illmatic av Nas och Enter the Wu-Tang (36 Chambers) av Wu-Tang Clan, mina favoritskivor inom kategorin men också i topp när jag rankar mina favoriter inom alla genrer. Andra jag gillar är N.W.A., 2pac, A Tribe Called Quest och Tyler the Creator. Svensk hiphop avskyr jag.

Kankse inte ändrar din syn på svensk hip-hop, men detta är något jag tycker är sjukt bra(och allt annat med den snubben)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kankse inte ändrar din syn på svensk hip-hop, men detta är något jag tycker är sjukt bra(och allt annat med den snubben)

Han verkar ju vara en klyftigare textförfattare än de flesta, men det är samma typ av sound och beats som man hört en miljard gånger inom svensk hiphop. Så nej tack. :P

 

Eller jo! Jag kom på en svensk jag gillar: BIG O! Mannen som gör nödrimmet till en konstform.

 

 

 

"Every day is very good, I'm chilling here in my hood"

 

Jävlar alltså.

Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...