💬
Logga in
Fuska.se

En Ny Rpg Server

6 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Tjena, några minns kanske att för ett par år sedan skapade jag en helt vanlig minecraft server, med whitelist. Servern hade bara 4 slots, p.g.a de gamla server versionerna buggade lite. Servern kom långt men tyvärr så var det någon griefade allting.

Nu har jag skapat en rpg server. Du köper vapen, dödar mobs för pengar, skaffar bättre vapen och pvpar.

Pvp finns i nether. Factions är också installerade i servern.

Framför byn finns jungeln, höger om byn finns öken och bakom finns skog. Mer saker kommer, server är rätt så ny, den startades igår.

IP: 83.248.198.218

Shoppen är lite obalanserade, de började billigt, så skynda in i server, ja gör det dyrare o dyrare tills priserna blir okej.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

Mycket bra server, fick en VIP-visning och beta-testade den igår. Den är ny, men lovande, behövs folk som kan vara med och komma med idéer och föra den ännu bättre.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

Tackar dave, Demopan kom nyss in och har stannat än så länge :) Din idé kommer komma, med plots så folk kan ha egna hus.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag kommer in lite senare.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Några bilder

post-64472-1340563320_thumb.png

post-64472-1340563349_thumb.png

post-64472-1340563371_thumb.png

post-64472-1340563386_thumb.png

25 Jun 2012
Nivå 5 · Fuskare

Hostar du själv eller hyr du? :)

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7

Jag hostar själv. Jag har också lagt till mcmmo, och undrar ni varför Akox och mega är op är för att dom hjälper mig o bygga lite.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in