Hoppa till innehåll

Kan Du Grundläggande C-programmering Och Vill Tjäna Lite Extra Pengar?


Chiroo
 Dela

Rekommendera inlägg

Då har du kommit rätt!

 

 

Jag söker någon som kan c-programmering (grundläggande räcker) och som kan hjälpa mig med 5 stycken uppgifterna. 4 är små korta program som jag tror kan klaras av på max 2 h medans 1 är lite längre.

Jag har tänkt mig ett arvode på 1000 :- , men jag är öppen för förslag.

 

 

Skicka gärna ett PM så kan vi diskutera vidare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då har du kommit rätt!

Jag söker någon som kan c-programmering (grundläggande räcker) och som kan hjälpa mig med 5 stycken uppgifterna. 4 är små korta program som jag tror kan klaras av på max 2 h medans 1 är lite längre.

Jag har tänkt mig ett arvode på 1000 :- , men jag är öppen för förslag.

Skicka gärna ett PM så kan vi diskutera vidare!

Annars har jag ett annat förslag till dig. Jag råkar ha mycket goda kontakter inom Bank of Africa och de har berättat för mig en av deras utländska kunder har dött för 10 år sedan i en flygkrasch och lämnat efter sig en förmögenhet motsvarande 750 miljoner kronor. Problemet är bara det att det finns inga arvtagare kvar i livet, alla dog under samma flygplansolycka. Men de har sagt till mig att om jag kan få ut pengarna ur landet så vore de mycket tacksamma, pengarna skapar nämligen onödig inflation i landet. Men mina vänner på Bank of Africa kan sätta dig som näste arvtagare och flytta över pengarna till ditt konto. Saken är bara den att internationella regler gör detta väldigt svårt så om du skulle kunna skicka mig 65 000 kr så skulle jag kunna få rätt personer att låta en sådan här sak glida, och så delar vi pengarna 75/25 till min fördel, vad sägs som det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annars har jag ett annat förslag till dig. Jag råkar ha mycket goda kontakter inom Bank of Africa och de har berättat för mig en av deras utländska kunder har dött för 10 år sedan i en flygkrasch och lämnat efter sig en förmögenhet motsvarande 750 miljoner kronor. Problemet är bara det att det finns inga arvtagare kvar i livet, alla dog under samma flygplansolycka. Men de har sagt till mig att om jag kan få ut pengarna ur landet så vore de mycket tacksamma, pengarna skapar nämligen onödig inflation i landet. Men mina vänner på Bank of Africa kan sätta dig som näste arvtagare och flytta över pengarna till ditt konto. Saken är bara den att internationella regler gör detta väldigt svårt så om du skulle kunna skicka mig 65 000 kr så skulle jag kunna få rätt personer att låta en sådan här sak glida, och så delar vi pengarna 75/25 till min fördel, vad sägs som det?

 

Vad är det du hakar upp dig på? Är 1000 kr för lite för dig så visst, ingen har tvingat dig.

 

Onödigt att göra 2 trådar om samma sak..

Jo kanske, visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det du hakar upp dig på? Är 1000 kr för lite för dig så visst, ingen har tvingat dig.

Ja nä jag kan ingen C så även om du hade erbjudit 100 000 kr hade jag inte nappat. Men det luktar lite scam tycker jag bara. 1000:- för enkla programmeringsuppgifter låter lite för bra för att vara sant. Tur för WASD att du inte kan lura honom om du nu försöker det. Sen kan jag också hålla med honom om att du borde göra dina läxor själv. Jag hoppas inte du skaffar dig ett på något sätt viktigt jobb i framtiden om dina betyg nu blir icke-representativa för att du fuskar en massa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...