Hoppa till innehåll

Gillar Han Mig?


Rekommendera inlägg

I sommar har jag blivit jättekär i en kille som är ett år äldre än mig. Jag tänker hela tiden på honom men jag vet inte vad han känner för mig. Jag och killen jag gillar bor ungefär 50 mil ifrån varandra. Men våra föräldrar har sommarställe på samma ställe. Jag och han jag gillar har några få gemensamma vänner, tilläggas kan att jag har varit kompis med hans lillasyster för några år sedan. När jag och min kompis var på stranden en dag så var denna killen där också med några kompisar. Jag och min kompis märkte att dem tittade på oss hela tiden och vi tittade såklart på de. Jag har hälsat på killen jag gillar 2 gånger. Jag har även lagt till han på facebook där jag har gillat hans bild, men han har inte gjort något tillbaks. Och för någon dag sen skrev jag till han på facebook men jag märkte att han var väldigt seg och det tog typ 10 min innan han svarade och sen svarade jag på en av hans frågor och sedan loggade han ut efter ca 30 min. Jag vill inte vara för på heller eller verka desperat. Hjälp vad ska jag göra jag är jättekär!!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här är svårt. Jag tror att du behöver kolla på Björn Rånelid på youtube. Om du tittar på Björn Rånelid ska du nog bli kär i honom istället för den där killen på facebook. Björn Rånelid är helt manlig. Lyssna på hans sång "mirakel".

 

Kärleken, vilken kraft och styrka. Kärleken är värdens första och största atombomben. Nu kommer kärleken. Nu kommer soldaterna. OJOJOJOJJO WOW! WOW!

 

Tack for att du läste mitt meddelandet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

herregud vilket slöseri med tid i din ålder, du borde fokusera på annat än att bli kär.. t.ex skolan haha

 

börja bara prata med honom och visa tecken på att du gillar honom, tro mig att såna här saker brukar inte hålla i längden men alla har väl haft den första kärleken någon gång. var beredd på att "få ditt hjärta krossat" om saker skulle gå fel, vill inte vara värsta party poopern men tycker verkligen man borde lägga fokus på annat än kärlek i din ålder

 

om det inte verkar funka så gör allt du kan för att glömma killen, tjänar inget på att fortsätta vara galen i någon som nekat dig, best case scenario så oroar du dig över dina betyg istället(sitter inte och antar att du har dåliga betyg, bara rent generellt) lycka till lol

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...