Hoppa till innehåll

Vad Är Ni Bra På?


Epixa
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså... det finns inget häftigt som jag är riktigt bra på.... visst jag kan sjunga, men har en väldigt simpel tråkig (men fin) altröst som passar i kör, ingen rockstar. Visst, ibland kan jag sjunga nattens drottning (väldigt sällan) men jag kan ändå inte vara sopran, för jag har en skarv mellan cirka tvåstrukna c-e.

Jag kan spela piano och gitarr också men liksom... aa :)

 

Jag är duktig i skolan... iförsig.

Men det finns inget spel som jag är riktigt bra på förutom Sims 2 och multiplayermode på Super Mario 64 DS hahaha!

 

Jag är inte bra på att laga mat, men att baka söta saker, efterätter osv är jag bra på. Speciellt när mitt största intresse för årstiden är att plocka bär så kan man ju alltid göra något smarrigt med det.

 

Just det! Vill jag lära mig något utantill så gör jag det. Jag har också extremt bra minne. Hade väldigt lätt att lära mig geografi och sånt utantill förut, var ett stort intresse jag hade :)

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wow! jag har tränat ett bra tag på det men jag lyckas fan aldrig:(

 

Det krävs åratal av natthumor och träning, det är bara att kämpa på :P

 

Vill du bli min personliga spindel-utrotare? :P

I utbyte mot gratis jos :P

 

Asså... det finns inget häftigt som jag är riktigt bra på.... visst jag kan sjunga, men har en väldigt simpel tråkig (men fin) altröst som passar i kör, ingen rockstar. Visst, ibland kan jag sjunga nattens drottning (väldigt sällan) men jag kan ändå inte vara sopran, för jag har en skarv mellan cirka tvåstrukna c-e.

Jag kan spela piano och gitarr också men liksom... aa :)

 

Jag är duktig i skolan... iförsig.

Men det finns inget spel som jag är riktigt bra på förutom Sims 2 och multiplayermode på Super Mario 64 DS hahaha!

 

Jag är inte bra på att laga mat, men att baka söta saker, efterätter osv är jag bra på. Speciellt när mitt största intresse för årstiden är att plocka bär så kan man ju alltid göra något smarrigt med det.

 

Just det! Vill jag lära mig något utantill så gör jag det. Jag har också extremt bra minne. Hade väldigt lätt att lära mig geografi och sånt utantill förut, var ett stort intresse jag hade :)

 

Låter ju som att du är bra på väldigt mycket

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter ju som att du är bra på väldigt mycket

När man väl kommer igång så blir det lättare att skriva. Men jag är inte grym på något speciellt. Inget av det jag rabblade upp är jag en gud på, förutom att komma ighåg onödiga personer, saker och andra grejer som andra har problem med.

Var en tjej som jag inte träffat på flera år (hade inte känt henne så bra heller,vi gick typ i samma scoutgrupp) som inte ens kände igen mig och jag kunde hennes namn och kom ihåg våra konversationer.

 

Vet inte om det var bra för mig...

Asså, jag menar, antingen är det jag som är betydelselös som person (dåligt för mig) eller så är det hon som har dåligt minne och jag som har bra. Har nog lite med båda. Men en annan tjej som också gick i min scoutgrupp och började i mitt basketlag kände i alla fall igen mig, men kom inte ihåg mitt namn (jag kom naturligtvis ihåg hennes namn).

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Postar igen.

 

Känner igen mig i Layton, har inga saker som jag är superbra egentligen på och har ingen speciell hobby, är mer bra på småsaker som ingen bryr sig om. Dock så ska jag börja med musik när jag har köpt trummor och keyboard, det ska bli intressant, känner mig musikalisk. Gitarr är omöjligt för mig, och man förväntas kunna sjunga då också känns det som. Jag kanske kan toner bra, men min röst är inte så där bra precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Länder, huvudstäder och flaggor har jag alltid vart jäkligt bra på också

Nice! Jag är iförsig inte så bra på flaggor (har lättare för ord än bilder) ((eller jag är ju mycket bättre än de flesta ändå, har ju pluggat lite, men är bättre på att känna igen flaggorna än att beskriva dem)) men huvudstäder och länder är min specialitet!

 

Beskriv flaggan i det land som Koror är huvudstad i! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...