vad tycker ni?
själv tycker jag crysis 1
Far Cry 3 helt ärligt.
De har ju lägsta inställningarna på Far Cry 3 bilden.
↗ till inläggetHar dom? Föredrar nog Far Cry 3-grafiken ändå, grafik handlar inte alltid om realism.De har ju lägsta inställningarna på Far Cry 3 bilden.
Vet inte, jämför med google bilder. Jag minns i alla fall att Far Cry 2 som jag spelade hade bättre än så.
Svårt att avgöra när bilderna är så små
↗ till inläggetTryck på dom.Svårt att avgöra när bilderna är så små
↗ till inläggetja bilden är ju dock fortfarande litenTryck på dom.
Det går aldrig riktigt att jämföra grafiken på spel för du har dels texturen, dels antal polygoner per varv och dels fördelning över varianser i de två första över hela spelet. Alltså du kan ha väldigt högupplösta texturer men få polygoner i en cirkel, så att den ser kantig ut. Du kan ha många polygoner men suddiga texturer, och du kan ha vissa områden som är jättehögupplösta och fina medan andra delar kan vara skräp, medan du i ett annat spel kanske har mer jämn fördelning. Det går liksom inte att säga vilket spel som har "bäst" grafik. Sen kommer ju en printscreen alltid vara en aning missvisande pga av vilket filformat etc det är och det visar inte riktigt ljussättning och andra dynamiska effekter.
Crysis. Jag tycker aldrig Far cry riktigt haft någon snygg grafik.
Fast nu efter att jag har lirat Far Cry 3 så tar jag tillbaka det jag tidigare sa, FC3 har riktigt skön grafik :)
Far cry 3 !
↗ till inläggetHar du lirat det? Vad tyckte du om om storyn och själva spelet? Tyckte det var grymt!Far cry 3 !
Har tyvärr bara spelat lite, men kan ju säga att jag tycker det var jävla kul, blir snart ett köp. :D
↗ till inläggetDet tycker jag du ska göra, Enda minuset är då man har klarat ut spelen och hittat memory cardsen och tagit över basarna finns det inte ett skit att göra. Förutom att skjuta civila och djur..Har tyvärr bara spelat lite, men kan ju säga att jag tycker det var jävla kul, blir snart ett köp. :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in