sebzeek00 Skrivet 31 December 2012 Rapport Dela Skrivet 31 December 2012 Hejsan det är ju så att nu den här veckan har jag spelat ps3 och jag spelar mw2 och helt plötsligt kan ps3:et frysa har hänt ett antal gånger nu under vecka och när ps3:et fryser så är det fryst, då får man stänga av det och då piper det en gång och sen tar det en stund och sen piper det två gånger... Ja och jag undrar om nån som vet vad felet är och hur man kan fixa det. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SarahDessi Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Hejsan det är ju så att nu den här veckan har jag spelat ps3 och jag spelar mw2 och helt plötsligt kan ps3:et frysa har hänt ett antal gånger nu under vecka och när ps3:et fryser så är det fryst, då får man stänga av det och då piper det en gång och sen tar det en stund och sen piper det två gånger... Ja och jag undrar om nån som vet vad felet är och hur man kan fixa det. Tack på förhand! [/qu Asså, jag ska int säga att jag vet nått, men de e int så att minnet e fullt? Hade samma problem förut, dock int lika ofta. Men jag rensade mina sparfiler och avinstralerade massa spel och så, då blev de bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2013 Ställ PS3t vid en brasa/lägg en filt runt PS3t, då fryser det inge mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 7 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2013 Ställ PS3t vid en brasa/lägg en filt runt PS3t, då fryser det inge mer.Och ge den en varm kopp choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 sebzeek00 hur gick det? Har haft problem med att mina gamla PS3 också hänger sig ibland... Sjukt störande är det de gånger man faktiskt använder den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 sebzeek00 hur gick det? Har haft problem med att mina gamla PS3 också hänger sig ibland... Sjukt störande är det de gånger man faktiskt använder den.Därför man har xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 29 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2013 (redigerat) Hände på mitt PS3. Gick till affärn och det gick på garantin..Men de tog inte emot den direkt. De tjafsades om att jag själv skadat det med att tappat det elr något. Men stå för ditt ord att det bara fryser så skall det lagas! (felet kan vara överhettning, elr disk fel) Redigerat 29 Maj 2013 av V0LFI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noelk2772 Skrivet 27 April 2023 Rapport Dela Skrivet 27 April 2023 2013-05-30 kl 00:13, skrev V0LFI: Hände på mitt PS3. Gick till affärn och det gick på garantin.. Men de tog inte emot den direkt. De tjafsades om att jag själv skadat det med att tappat det elr något. Men stå för ditt ord att det bara fryser så skall det lagas! (felet kan vara överhettning, elr disk fel) Överhettning det kan vara det för mig för att jag stängde av det igår kväll och inte rört det sen efter skolan 15:30 ich men när jag kom hem var det redan på så jag tror att den startades av sig själv eller för att jag inte slog av kontrollen utan bara tryckte på ps knappen på ps3 an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.