Hoppa till innehåll

Imba


Rekommendera inlägg

Godeftermiddag!

 

 

Jag har fått kännedom om att finns någon form av grupp här på fuska, där personer som 360Xbox, DDDD, Dave37 och dylika postar massa skitsnack om personer och talar bakom deras rygg.(finns t.ex en tråd om mig där).

 

 

Min fråga är: Tolereras verkligen sådant? Personligen skulle jag anse det som trakasserier av det grövre laget.   Att Dave dessutom leker blatte där o talar om hur han glider runt i Göteborg är ju inte bättre heller!

 

 

Jag säger att imba ska öppnas för allmänheten, så att folket kan avgöra ifall innehållet är lämpligt  eller ej!

Redigerat av TetrisMaster
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller helt med dig det ska ju vara trivsamt att vistas på det här forumet och det är ju inte särskilt trivsamt om folk pratar bakom ryggen på varann .

 

 

 

btw har de skrivit nått om mig?

Redigerat av Kira1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt? Sedan när är det trevligt att tala om folk på ett nedvärderande sätt bakom deras rygg?  

 

Och kom nu inte o snacka skit genom att säga att de inte skrivit om mig, för det har jag tydliga bevis på!

 

 

Här är ett inlägg av Dave37:   "Denna gillar jag. Trådskaparen har inte angett sin ålder, han är bara 16 men kallar sig "farbror" i ett oerhört failat försök att verka rolig. Sen skryter han med han han aldrig har haft något förhållande alltså vad fan!? XD

 

http://www.fuska.se/...hans/?p=1972234

 

Personligen är jag nyfiken på vad detta leder, så jag uppmuntrar folk att inte anmäla hans inlägg (i nuläget), även om han går gräsligt mycket off topic, spammar och förolämpar folk (tror han försöker trolla). Blir det alldeles för olidligt i längden går det att göra något åt det, men för tillfället score:ar han så många douchebag-Member-poäng att jag vill se vad det tar vägen om han får lämplig grogrund."

 

Sedan klistrade miffot in hela våran Skype-konveresation.

 

 

 

Visst, tråden om mig kanske inte var allt för farlig - men jag kan garantera att värre skrivits! Har dessutom källor på att de tänkt leta upp min adress och dylikt, vilket jag i så fall kommer rapportera direkt!

 

 

Och jo, jag kan garantera att de skrivit om fable1 - med tanke på hur ogillad han var av dessa medlemar år 2010.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade att vi inte skrivit något om Kira1. Jag tycker att Imbaz är ganska trevligt om man bortser från tråden om dig osv. Men jag förstår att du inte tycker det var roligt.

 

Gudas: kira1 = fable1, och jag kan garantera att ni skrivit om honom någon gång under dessa år!

 

Har dessutom hört ifrån andra medlemar som fått egna skitsnacks-trådar tillägnade de!  Låter inte särskilt trevligt i mina öron.

 

Att dessutom planera att söka upp någon är enligt mitt tycke över gränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag menade att vi inte skrivit något om Kira1. Jag tycker att Imbaz är ganska trevligt om man bortser från tråden om dig osv. Men jag förstår att du inte tycker det var roligt.

 

På vilket sätt tycker du det är trevligt? gruppen går ju mer eller mindre ut på att trakassera andra medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, gruppen går ut på ett fullt fritt språk, och uppmanar frihet.

 

Vi i IMBA har kommit att känna varandra väl under de sista åren, eftersom det mer eller mindre alltid varit samma folk. Därmed talar vi som vänner om saker som sker i detta forum. Faktumet att någon ibland kan finna en medlem intressant och därmed skapa en tråd om dom är väl inget att vara upprörd över, i min mening.

 

Om vi ser på framsidan av IMBA just nu finns det en tråd om Saunalahtis kundtjänst, en tråd om låtar om djur, två kongratulationstrådar för födelsedagar m.m. Syftet med gruppen är att kunna skriva vad som helst, när som helst, utan att bli anklagar för att gå "off-topic". Jag antar att jag är mest skyldig till detta, eftersom jag aldrig respekterar vad en tråd egentligen handlar om, utan istället säger vad jag vill säga.

 

Förövrigt har IMBA alltid varit öppet, men i det nya forumet existerar ej "gruppforum" i den benämningen längre. Faktum är ju dock att även om du var med skulle vi tala om dig exakt likadant, se Layton.

 

DDDD

Hänvisa till mig, likt jag sagt ett flertal gånger förr, som DD. Tack.

Redigerat av DDDD
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, gruppen går ut på ett fullt fritt språk, och uppmanar frihet.

 

Vi i IMBA har kommit att känna varandra väl under de sista åren, eftersom det mer eller mindre alltid varit samma folk. Därmed talar vi som vänner om saker som sker i detta forum. Faktumet att någon ibland kan finna en medlem intressant och därmed skapa en tråd om dom är väl inget att vara upprörd över, i min mening.

 

Om vi ser på framsidan av IMBA just nu finns det en tråd om Saunalahtis kundtjänst, en tråd om låtar om djur, två kongratulationstrådar för födelsedagar m.m. Syftet med gruppen är att kunna skriva vad som helst, när som helst, utan att bli anklagar för att gå "off-topic". Jag antar att jag är mest skyldig till detta, eftersom jag aldrig respekterar vad en tråd egentligen handlar om, utan istället säger vad jag vill säga.

 

Förövrigt har IMBA alltid varit öppet, men i det nya forumet existerar ej "gruppforum" i den benämningen längre. Faktum är ju dock att även om du var med skulle vi tala om dig exakt likadant, se Layton.

 

Ja, min trollning var möjligen patetisk, det får jag erkänna. Men är det verkligen värd en hel tråd?

 

Kan ni inte bara lämna mig ifred nu när jag väl lagt av med trollningen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hänvisa till mig, likt jag sagt ett flertal gånger förr, som DD. Tack.

 

Nej.

 

 

 

 

 

 

Btw. Du säger att ni skulle tala om mig likadant om jag var med..... Skulle ni kunna släppa in mig då så att jag kan se allt ni skrivit om mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad får dig att tro att vi har auktoriteten att släppa in folk? Endast Michael kan göra det, om ens han. Och jag ser ej en anledning att ta bort tråden om dig, den har ett syfte vilket den utför väl.

 

Dock kan vi ha en omröstning om vi ska låta dig se screenshots av allt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...