Hoppa till innehåll

Hej Då!


Rekommendera inlägg

Jag har nu dessvärre tagit beslutet att lämna fuska.se, då jag efter en Skype-konveresation med DDDD inte längre har någon motivation till att stanna här längre.

 

Nedanför kan ni läsa meddelandena som bidrog till detta: 

"[19:55:20] DDDD: Sättet du blir trollad på fuska just nu är äkta trolling. Subtil, galant, och roligt för alla.

[19:57:11] Jag.: Just nu? Vem trollar med mig får jag fråga? Får oftast seriösa svar.

[19:57:26] Jag.: Och om du tror att jag är något slags skämt så tror du fel.
[19:58:52] DDDD: Faktumet att du tror att du får det är ju en del av det roliga. xD Om du visste att du blev trollad skulle det inte vara bra utfört. Det är skitkul på grund av att du ej förstår vad som händer. ^^ Nu ska jag dock blocka dig och återgå till att läsa när folk trollar dig.
 
Och jo, du är ett skämt, därav varför du har en tråd där folk talar om hur roligt de har åt dig."
 
 
Ifall folk inte kan ta mig på allvar, och endast ser mig som ett stort skämt ser jag ingen som helst anledning att stanna.
 
 
Ha det bra alla!
 
 
Vi hörs.
Redigerat av TetrisMaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker synd om dig som blir utnyttjad och mobbad av DD på det där sättet. Om bara den busen kunde sluta med att trakassera folk!

 

Rapporterat.

 

Eftersom att folk endast gör narr av mig när jag är seriös får jag vill bli ett troll igen.

 

 

 

Trådens nya diskussionsämne: Vem tror ni vinner nästa Presidentval? Barack Obama är ju som sagt den nuvarande presidenten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...