Hoppa till innehåll

Återställning


Rekommendera inlägg

Tja!

Jag har tänkt över att installera om hela min mobil för att jag har så sjukt många program, bilder och så vidare.

Men problemet är att jag inte vet hur man "återställer" allting samtidigt. Är det någon som vet som kan hjälpa mig?

 

Modell: iPhone 5

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ladda hem Itunes till din dator

Koppla in din mobil.

Fabrikåterställ-enhet klickar du sedan på ! 

 

Behövs det kan jag komma med bilder!

För att spara din kontakter och bilder om du nu vill det så är det bara att göra ett Icloud konto så läggs alla dina kontakter och bilder på ett "moln".

Sedan den senaste versionen av Ios är INTE jailbreakable! Jag tycker du skall kolla vilken version av Ios du har och har du inte den senaste kolla om du kan jailbreaka den. Då kan du inte dock återställa mobilen för då kommer den uppdatera till den senaste Ios. 

 

Men vill du bara återställa mobilen så gör du det jag skrev i början :) 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ladda hem Itunes till din dator

Koppla in din mobil.

Fabrikåterställ-enhet klickar du sedan på !

 

Behövs det kan jag komma med bilder!

 

För att spara din kontakter och bilder om du nu vill det så är det bara att göra ett Icloud konto så läggs alla dina kontakter och bilder på ett "moln".

Sedan den senaste versionen av Ios är INTE jailbreakable! Jag tycker du skall kolla vilken version av Ios du har och har du inte den senaste kolla om du kan jailbreaka den. Då kan du inte dock återställa mobilen för då kommer den uppdatera till den senaste Ios.

 

Men vill du bara återställa mobilen så gör du det jag skrev i början :)

Hade varit skönt med bilder på hur man återställer :)

Jag vill helst inte jailbreaka min mobil :)

 

Ta en stark permanentmagnet, helst på en halv Tesla, och dra sakta över baksidan på Iphonen så ska du se att allt försvinner.

Haha!

Behövde inte hjälp med hur man fuckar upp hela mobilen men hur man återställer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade varit skönt med bilder på hur man återställer

Jag vill helst inte jailbreaka min mobil

 

Haha!

Behövde inte hjälp med hur man fuckar upp hela mobilen men hur man återställer

Om du någon gång ska magnetröntga så kan du smuggla med iphonen i munnen. Och sen lägger du dig på bädden och sätter på dig hörlurarna och hör bankandet. Sen är det klart. Din Iphone är som sprillans ny, det är din mun med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du någon gång ska magnetröntga så kan du smuggla med iphonen i munnen. Och sen lägger du dig på bädden och sätter på dig hörlurarna och hör bankandet. Sen är det klart. Din Iphone är som sprillans ny, det är din mun med.

Nu tycker jag vi tar det lite mer lugnt här ! :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...