Hoppa till innehåll

Admin En Imbaz Medlem


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har nu från säkra källor fått reda på att ingen mindre än admin själv är med i gruppen imbaz, vars syfte är att snacka skit och smutskasta andra medlemmar... tycker det är dålig stil av en administratör att snacka skit om sina egna medlemmar.

 

 

 

 

Tacka starwarsboy som get mig denna info.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är extremt fjantigt att försöka få det att låta som om IMBA är ett gruppforum med något slags syfte överhuvudtaget, särskilt ett ont sådant, och att sen tramsa sig med att admin skulle bete sig så när så givetvis ej är fallet. Att sen hoppa på WASD sådär som inte ens är med i IMBA utan anledning är ju bara onödigt.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom inte och lek besserwisser i min tråd, ditt as.

För det första vem är det som leker besserwisser?

 

Och det andra är, du borde inte anklaga folk.

 

Starwarsboy är verkligen en säker källa. Imbaz är en ytterst seriös grupp som det diskuteras viktiga saker i som t.e.x, vilken dag det är idag. Inte för att snacka skit om folk.

Yeep, Vi har aldrig snackat skit om någon? Inte det jag har sätt iallafall.

 

Dock förstår jag inte hur Starwars grabben kan veta saker så. Han är ju inte ens med i gruppforumet. Eftersom man inte kunde gå med det när han var aktiv.

 

Vart är logiken?

 

OFF-TOPIC: Kira du surfar inte med 

[bORTTAGET]

Redigerat av Raptomex
PUL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har då aldrig sett Admin skriva i Imba-forumen då jag har varit medlem.

Och det är väl klart att han medlem, då han driver sidan, sätter upp regler, och ser till att dom följs.

Men eftersom.. eller det var inget.. Men om admin orkar titta in där så skulle nog han tycka vad är detta för skit hemsida Jag menar inte dumt nu. Men så seriösa alla är där  Jag saknar Gif tråden :( från förra IMBA :/

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag har nu från säkra källor fått reda på att ingen mindre än admin själv är med i gruppen imbaz, vars syfte är att snacka skit och smutskasta andra medlemmar... tycker det är dålig stil av en administratör att snacka skit om sina egna medlemmar.

 

 

 

 

Tacka starwarsboy som get mig denna info.

Admin kan se alla forumsgrupper. Och vad jag vet så har admin inte ens postat i "imbaz" forumet.

Jag vet att ni har sommarlov nu, men jag är ganska säker på att det finns roligare saker att göra än att fjanta sig på ett internetforum.

 

Tråd låst. 

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...