Hoppa till innehåll

Byta Telefon Iphone 4S Till Samsung Galaxy Note?


V0LFI
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena !

 

Jag letar nu efter en ny telefon och har nyss fått kontakt med en som vill byta en samsung galaxy note mot min iphone 4s

 

Här är jämförelse: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=965413,976420

 

Skulle ni ha bytt?

 

( det jag är rädd för är att skärmen kommer se konstig ut eftersom den bara har 285PPI på den stora skärmen medans iphone 4s har 326PPI, tror ni detta är något jag kommer märka stort?)

 

TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju annars försöka hitta någon som vill byta en S3:a. Jag skulle rekommendera den istället, om man nu inte verkligen vill ha en större skärm som Noten har.

 

S3:an har en 4,8"-skärm med 720x1280 i upplösning, alltså 309 PPI. Min flickvän har en iPhone 4s och jag har en SGS3, enligt mig är skärmarna likvärdiga. Om jag har båda telefonerna bredvid mig kan jag se att iPhonen har snäppet vassare skärm, men det är marginellt och ingen stor skillnad alls.

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan ju annars försöka hitta någon som vill byta en S3:a. Jag skulle rekommendera den istället, om man nu inte verkligen vill ha en större skärm som Noten har.

 

S3:an har en 4,8"-skärm med 720x1280 i upplösning, alltså 309 PPI. Min flickvän har en iPhone 4s och jag har en SGS3, enligt mig är skärmarna likvärdiga. Om jag har båda telefonerna bredvid mig kan jag se att iPhonen har snäppet vassare skärm, men det är marginellt och ingen stor skillnad alls.

 

 

ahh tack!

Letar fortfarande efter någon som vill byta då han på blocket backade ur.

Som sagt har jag tröttnat på liten skärm (som en iphone 4s har) och vill nu ha FET skärm ^^

 

Samsung Galaxy s3 kanske är nice. dock är det ju så att ALLA har dessa telefoner. därför letar jag efter lite mindre populära mobiler :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill du byta?

Byter gladerligen en xperia x8 mot en iphone <3 fast inte om du ollat skärmen :0

 

 

Du kanske får lite repor på köpet efter jag o mina vänner har försökt spela footboll med den o vi kastat omkring den..

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...