Detta är den officiella Words in a Pic (iPhone/iPad/iPod Touch)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra.
Words in a Pic (iPhone/iPad/iPod Touch)-tråden
level 316: vad är det för ord av bokstäver: OLDADRBRO? tacksam för hjälpen...
vad blir det på bild 210
3286
Vad är bild nr 6
Level 2428. Kan bara ordet trappa. Kan någon hjälpa mig med de två andra ?
Vad ska det vara för ord på fråga 295
396?
För er som sitter fast så kan ni även prova vår ordlista på Fuska:
http://fuska.se/ordlista/words-in-a-pic
Bästa sättet att använda ordlistan är att fylla i alla bokstäver och börja med det längsta ordet, är det 10 rutor långt, så fyll i 10 på längd. Sedan söker man på det nästlängsta ordet och avslutar med det kortaste sist.
Börjar man med ord 1 och det är kortast så kommer man nämligen att få otroligt många möjligheter och det blir lite jobbigare att hitta ordet då.
Kan någon hjälpa mig med nivå 3241 på words in a pic
Hjkghgutuyghh
I Word i a Pic nr 65 ser jag ett rött stopptecken. Har klarat ordet "röd" men de två andra går jag bet på. Kan någon hjälpa mej?
sitter fast på bild 6 på gladiator på word ina pic 2
Sitter fast på nivå 1843
Words in a pic
Bild på vinflaska glas och nötter
En restaurang
Level 1858
Liggande katt
Ett ord är madrass
Någon som kan de andra?
1871? Sitter helt fast
↗ till inläggetLevel 1858
Liggande katt
Ett ord är madrass
Någon som kan de andra?
Ett ord tror ja va lägerskola el skinnskor
J-a automatstavning.. Läderskor.. Skulle de va
Är på nivå " djurvän" . första ordet tack!
↗ till inläggetFör er som sitter fast så kan ni även prova vår ordlista på Fuska:
http://fuska.se/ordlista/words-in-a-pic
Bästa sättet att använda ordlistan är att fylla i alla bokstäver och börja med det längsta ordet, är det 10 rutor långt, så fyll i 10 på längd. Sedan söker man på det nästlängsta ordet och avslutar med det kortaste sist.
Börjar man med ord 1 och det är kortast så kommer man nämligen att få otroligt många möjligheter och det blir lite jobbigare att hitta ordet då.
Tack för tipset!
Vvbvggkcx