Hoppa till innehåll

The Sims 2 & The Sims Livets Historier


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, de senaste dagarna har jag haft problem med mina sims. De som står i titeln. När jag har satt i skivan till the sims livets historier och klickar på ikonen som spelet har. Så kommer detta upp:

"stoppa i rätt dvdskiva, klicka på ok och starta om programmet" jag har ju rätt skiva i, och jag klickar på okej och klickar på ikonen igen men samma ruta kommer upp.

Och mitt sims 2, när jag stoppar i skivan, och klickar på sims 2 ikonen så kommer du startsidan upp, men när jag klickar på spela så händer inte ett dugg.

 

Detta har uppstått oftast, men igår kunde jag spela efter ett tag. fast det var ju sent på kvällen så jag hann inte spela så mycket.

Nu uppstår detta problemet och jag vet inte vad jag ska göra!

 

obs! Jag använder fusk, men är väldigt noga med att stänga av dem.

Och jag vill INTE installera om spelen.

 

Jag har en stationär windows 7 dator som är smidig.

Och den är väldigt dyr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan det vara så enkelt som att ta ut skivan, putsa lite på den försiktigt med tröjan etc som jag själv alltid gjorde förut. 

 

Alltså, vet inte om jag skulle rekommendera det här för vet inte om du råkar fucka upp typ hela spelet/sparfilerna, menmen.

 

Det finns ju NO-CD Cracks till spel man kan ladda ner så du slipper stoppa i skivan hela tiden. Har haft flera polare som haft samma problem och dom testade bara att tanka en NO-CD crack. ---> http://gamecopyworld.com/ <--- där brukar det finnas cracks.

Redigerat av Rhino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du tyvärr så får jag inte nämna detta p.g.a regler så går inte ljupt. Om liksom jag köpt ett spel och sen blir lite repor och då inte spelet jag betalat för fungerat. Då skulle jag få tag i en ny version av spelet. 

Kan det vara så enkelt som att ta ut skivan, putsa lite på den försiktigt med tröjan etc som jag själv alltid gjorde förut. 

 

Alltså, vet inte om jag skulle rekommendera det här för vet inte om du råkar fucka upp typ hela spelet/sparfilerna, menmen.

 

Det finns ju NO-CD Cracks till spel man kan ladda ner så du slipper stoppa i skivan hela tiden. Har haft flera polare som haft samma problem och dom testade bara att tanka en NO-CD crack. ---> http://gamecopyworld.com/ <--- där brukar det finnas cracks.

Ingen cd knark? Finns knark på sidan? Måste ju anmäla till polisen då. Det här är allvarligt! 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesper93

Mitt råd till dig är att kontakta  supporten som jag gjorde och fick jättebra hjälp du kan kontakta dom på telefonummer

 

08-546 645 70 du kan ringa dom på vardagar mellan 13.00- 17.00 när du ringer så kan du även välja vilket språk du vill ha det på (svenska finns) sen måste du förklara ditt problem tydligt och noga för dom

 

hoppas det löser sig.

Redigerat av Jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...