Hoppa till innehåll

Datorhögtalare!


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja! Står nu inne på teknikmagasinet och tänkte köpa en högtalare, 2.1 system. Tänkte inte ha en värsting mer budget haha. Såg en Creative A250 för 299:- , nån av er som har den eller rekommenderar någon liknande? :) lyssnar på rätt "basig" musik och spelar lite lättare spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När det kommer till den budgeten så hade jag nog avvaktat lite och iaf försökt komma upp i 500-600kr. Det är rätt stor skillnad mellan 300/600/1200-nivåerna när de kommer till 2.1 har jag märkt när jag gjort research för något år sedan. 

 

Logitech 523 för runt 500kr skulle jag kunna rekommendera iaf om du gillar bas och vill ha helt ok ljud. Lillebrorsan har ett sånt och är nöjd.

 

Ingen aning hur Creative A250 låter, men det bästa du kan göra är att ta dig ut till en Mediamarkt / Elgiganten och försöka provlyssna de olika. Brukar i många fall gå att bara koppla upp mot sin mobil/mp3. På så vis slipper du köpa grisen i säcken http://f.cwcdn.eu/forum//public/style_emoticons/default/wink.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...