Hoppa till innehåll

Jävligt Dålig Hy


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

Nämen hallådär!

 

Har ett sånt jävla problem med finnar och annat skräp i hyn, de bara kommer och aldrig försvinner. Sen råkar man klämma på någon så det blir som ett rött ärr i form av typ.. en cirkel.. Och kommer de försvinna efter ett tag? Eller måste jag typ ta bort de med hjälp av laser när jag får åldern över 18?

 

Självförtroendet är ju på botten när man är ute och har världens jävla finnar i ansiktet liksom 

 

Har ni något tips så man får bort dem fort som rackarns? Alltså vad som helst, någon mat, dryck, gift? Vad vet jag. Nästan alla tips är välkomna, snart kan man inte ens gå utanför dörren.. 

Redigerat av Rhino
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta det lugnt Du ska vara ute och få solljus på ansiktet så du inte får finnar lika lätt. Använd asolsprit på finnarna men kanske inte överdrivet. 

 

Ät inte godis o drick inte cola. Så är det lungt

 

Och kläm inte på dom då blire ärr. 

Redigerat av Epixa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om det kännes väldigt jobbigt kan du alltid gå till en hudexpert och få tips om vad du kan göra. Puberteten suger ibland, håll ut några år, det går över.

 

Du är jättefin som du är.

Men har inte jag kommit förbi den? Är 16 nu, 'slutar' inte den runt 14 års åldern?  

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sola i förhoppningen att finnarna ska torka tycker jag låter jävligt drygt, och ser inte poängen med att byta finnar mot hudcancer.

 

Det finns fettabsorberande salvor och liknande på apoteket. Jag har en som är typ som ett läppstift som är livsfarligt, för träffar man någon annanstans på kroppen där man inte har finnar så torkar huden ut och typ spricker. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sola i förhoppningen att finnarna ska torka tycker jag låter jävligt drygt, och ser inte poängen med att byta finnar mot hudcancer.

 

Det finns fettabsorberande salvor och liknande på apoteket. Jag har en som är typ som ett läppstift som är livsfarligt, för träffar man någon annanstans på kroppen där man inte har finnar så torkar huden ut och typ spricker. xD

Har du någon bild på den roliga mackapären? xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du någon bild på den roliga mackapären? xD

Nä men gå till apoteket och fråga dem, de kanske har något bättre förslag. Jag låter för det allra mesta mina finnar vara bara eller så klämmer jag dem på det gamla hederliga sättet. Men jag har inte så ont av dem och de lämnar inga fula märken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...