Rhino Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 (redigerat) Nämen hallådär! Har ett sånt jävla problem med finnar och annat skräp i hyn, de bara kommer och aldrig försvinner. Sen råkar man klämma på någon så det blir som ett rött ärr i form av typ.. en cirkel.. Och kommer de försvinna efter ett tag? Eller måste jag typ ta bort de med hjälp av laser när jag får åldern över 18? Självförtroendet är ju på botten när man är ute och har världens jävla finnar i ansiktet liksom Har ni något tips så man får bort dem fort som rackarns? Alltså vad som helst, någon mat, dryck, gift? Vad vet jag. Nästan alla tips är välkomna, snart kan man inte ens gå utanför dörren.. Redigerat 25 Juli 2013 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 (redigerat) Ta det lugnt Du ska vara ute och få solljus på ansiktet så du inte får finnar lika lätt. Använd asolsprit på finnarna men kanske inte överdrivet. Ät inte godis o drick inte cola. Så är det lungt Och kläm inte på dom då blire ärr. Redigerat 25 Juli 2013 av Epixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Sola. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Om det kännes väldigt jobbigt kan du alltid gå till en hudexpert och få tips om vad du kan göra. Puberteten suger ibland, håll ut några år, det går över. Du är jättefin som du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Om det kännes väldigt jobbigt kan du alltid gå till en hudexpert och få tips om vad du kan göra. Puberteten suger ibland, håll ut några år, det går över. Du är jättefin som du är. Men har inte jag kommit förbi den? Är 16 nu, 'slutar' inte den runt 14 års åldern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Men har inte jag kommit förbi den? Är 16 nu, 'slutar' inte den runt 14 års åldern? Jag är 17 och det har inte slutat på mig.Mina började komma när jag var 12-13 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 (redigerat) Men har inte jag kommit förbi den? Är 16 nu, 'slutar' inte den runt 14 års åldern? https://sv.wikipedia.org/wiki/Pubertet#Puberteten_hos_pojkar Nej den håller i princip på fram till 20-årsåldern. Men det kraftigaste sker som du säger i 14-årsåldern. Redigerat 25 Juli 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Hmm.. Jaha då förstår jag! Får väl sätta mig och sola nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2013 Sola i förhoppningen att finnarna ska torka tycker jag låter jävligt drygt, och ser inte poängen med att byta finnar mot hudcancer. Det finns fettabsorberande salvor och liknande på apoteket. Jag har en som är typ som ett läppstift som är livsfarligt, för träffar man någon annanstans på kroppen där man inte har finnar så torkar huden ut och typ spricker. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Juli 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 Sola i förhoppningen att finnarna ska torka tycker jag låter jävligt drygt, och ser inte poängen med att byta finnar mot hudcancer. Det finns fettabsorberande salvor och liknande på apoteket. Jag har en som är typ som ett läppstift som är livsfarligt, för träffar man någon annanstans på kroppen där man inte har finnar så torkar huden ut och typ spricker. xDHar du någon bild på den roliga mackapären? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 Har du någon bild på den roliga mackapären? xDNä men gå till apoteket och fråga dem, de kanske har något bättre förslag. Jag låter för det allra mesta mina finnar vara bara eller så klämmer jag dem på det gamla hederliga sättet. Men jag har inte så ont av dem och de lämnar inga fula märken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 26 Juli 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2013 Clindoxyl. <3 Jag har ej haft finnar sedan jag började använda produkten, dock vet jag ej om det existerar i Sverige. Kolla med din läkare om du kan få ett recept utskrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.