Inga koder kvar.
Skänker Några Humblebundle Koder.
Jag skulle kunna tänka mig att få Burnout Paradise. Varför? För att jag gillar burnout-serien framför allt. Dessutom är jag jävligt och så. Jag har alltid varit snel mot dig enda sen du kom till fuska.
Mirrors Edge är najs förutom att spelet kraschar om man tabbar ut.
↗ till inläggetJag skulle kunna tänka mig att få Burnout Paradise. Varför? För att jag gillar burnout-serien framför allt. Dessutom är jag jävligt och så. Jag har alltid varit snel mot dig enda sen du kom till fuska.
Mirrors Edge är najs förutom att spelet kraschar om man tabbar ut.
Självklart ska du få en key till Burnout.
Medal Of Honor är ju alltid skojigt att ha! Och nu när skolan börjar så skulle det bli perfa att kunna gäjma lite MoH när man kommer hem efter en dag i hålan! <3
Lägger även till att jag, jo jag är en trevlig person!
↗ till inläggetMedal Of Honor är ju alltid skojigt att ha! Och nu när skolan börjar så skulle det bli perfa att kunna gäjma lite MoH när man kommer hem efter en dag i hålan! <3
Lägger även till att jag, jo jag är en trevlig person!
Såklart att du ska ha en key till MoH. Du har pm.
↗ till inläggetInstämmer med ovanstående.Lägger även till att jag, jo jag är en trevlig person!
Slänger även in Crysis 2 maximum edition.
Jag borde få Mirrors Edge för att jag är trött och sur.
↗ till inläggetJag borde få Mirrors Edge för att jag är trött och sur.
Sura människor tycker väl ingen om, så därför hoppas jag att du blir lite gladare nu när jag ger dig en key till Mirrors Edge.
Jag tror Draghguggwhor är jultomten.
↗ till inläggetJag skulle vilja ha Crysis 2, för jag har ont om pengar och öh... du är ganska söt? :3Slänger även in Crysis 2 maximum edition.
♥ 3 — visa vilka
↗ till inläggetJag skulle vilja ha Crysis 2, för jag har ont om pengar och öh... du är ganska söt? :3
Bara för att din signatur är så fin så ger jag dig nu en key till Crysis 2.
Slänger även in en nyckel till för burnout paradise, men denna nyckel gäller origin.
Alltså det är ju rena rama julafton här
För att göra det ännu bättre slänger jag in en origin key för mirrors edge
kommer också köpa humble bundle, kan ge op spelen som jag redan har då, vilket är mirrors edge och sims 3
Jag tar gärna Burnout Paradise.
Jag har velat ha det i ett antal år, men jag har aldrig kunnat köpa det.
↗ till inläggetJag tar gärna Burnout Paradise.
Jag har velat ha det i ett antal år, men jag har aldrig kunnat köpa det.
Visst får du det, men kom ihåg att denna kod gäller origin och inte steam.
↗ till inläggetVisst får du det, men kom ihåg att denna kod gäller origin och inte steam.
Uppfattat!
Tack för koden :)