Wolfa Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 (redigerat) Så var här igen då:( Har fastnat i det uppdraget den sista reach Miraak's Temple har kommit till där man lägger böcker runt men det som är i mitten blir jag inte klok på kan jag få tips för tack. Ps visst går det bra att träffa mig fysiskt men då får man allt lära sig teckenspråk och håll fingrarna i styr sen ragga mig på en annan sajt. Redigerat 3 September 2013 av Wolfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 3 September 2013 Rapport Dela Skrivet 3 September 2013 Hej igen <3Kan detta hjälpa?http://elderscrolls.wikia.com/wiki/At_the_Summit_of_ApocryphaKan du skriva? För jag lär mig gärna teckenspråk, det är en av dom språk som känns viktigast efter engelska. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolfa Skrivet 6 September 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Hur besegrar man Draken har träffat den men bend of Will men blir attackerad ändå försöker försvara mig och attackera men slutar ändå att jag dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Hur besegrar man Draken har träffat den men bend of Will men blir attackerad ändå försöker försvara mig och attackera men slutar ändå att jag dör? Google is your friend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 September 2013 Rapport Dela Skrivet 6 September 2013 Hur besegrar man Draken har träffat den men bend of Will men blir attackerad ändå försöker försvara mig och attackera men slutar ändå att jag dör?Jag antar att detta är i Dragonborn DLCt.Jag har tyvärr inte det så... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.