Detta är den officiella Grand Theft Auto (GTA) V (5) (Xbox 360)-tråden. Här kan du diskutera spelet i all allmänhet eller ställa frågor och/eller hjälpa andra.
Grand Theft Auto (GTA) V (5) (Xbox 360)-tråden
Oändligt med vapen och pengar
Om du hittar en kista under vattnet, öppna den och spara spelet. Ladda därefter om spelet och gå tillbaka till samma plats där kistan fanns så finns den igen. Upprepa detta så många gånger du till.
Vart hittar man den?? tack i förhand
Kan man göra så att man inte får poliser efter sig om man dödar en polis? Finns det kod så man kan flyga med bil i luften?
kan GTA v gå sönder om man gör fusk koderna? har hört om de...
är så tacksam om jag får er svar :)
Vad jag vet så skall det inte kunna gå sönder. Dock så fungerar ju inte achievements i det efter man börjar använda fusk vilket kanske inte är så konstigt.
Sedan så om man använder koder i stor utsträckning på samma gång så riskerar man ju att göra spelet mer instabilt och värsta fall får det att krascha. Jag har dock inte hört någon som lyckats i GTA 5 med det än så länge.
Så det värsta som kan hända är som sagt att det kraschar, men gå sönder kommer det inte att göra.
Jag skulle vilja veta om man kan göra så man kan vara inom militära områden på GTA V utan att bli ihjälskjuten
kan man bli militär i GTA 5?
HUR FÅR MAN PENGAR PÅ GTA V
SNÄLLA SVARA
Jag vill att man ska kunna köra stora lasfartyg och kryssningar som titanick och att man kan gå in på polis och sjukhuset
Jag vill att det ska finnas hjulastare
På gta6 så vill jag att man ska kunna köra stora lastnings båtar och kryssningsfartyg
På gta6 så vill jag att det ska finnas hjulasstare
Var köper man jelmar
Kan man kunna fuska till sig stora fartyg och hjullastare och kunna göra egna gubbar på GTA6
Hur får man en monster truck på gta 5
↗ till inläggetHur får man en monster truck på gta 5
man
Cheat eller husets original plats ps. Det är idioter Sam har trucken så dom kommer döda dej. Dum
Man får det stå still med mopen så får du den barra
↗ till inläggetPå gta6 så vill jag att det ska finnas hjulasstare
de finns till gta v på ps2
↗ till inläggetDock suger konsollspel grafikmässigt.de finns till gta v på ps2