Hoppa till innehåll

Har En Macbook Och Kan Ej Komma Åt Mitt Konto


Gnagge
 Dela

Rekommendera inlägg

För ett par veckor sedan så köpte jag en macbook(laptop) och när jag ska ladda ner länken från hemsidan är det för det första en dmg fil när man ska ladda ner till mac och när jag kollar på youtube så är det en zip fil som dom personerna laddar ner. Och det är ju så att Minecraft öppnas upp och det men det har liksom börjat ända från scratch, den säger " spela deomo " och jag har ju redan köpt spelet så jag behöver/ska inte spela demo. Vad beror det här på? är det för jag inte kan ladda ner en zip fil? Hjälp mig är ni snälla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte full kunskap inom Mac, men om du har köpt spelet och går in på launcern så borde det ju bara vara att logga in med ditt konto? 

Jag har en Macbook, och det funkar på det sättet för mig.

Använder dock inte denna.

Det borde funka eller så är det jag som inte förstår problemet riktigt, kan du förklara lite mer detaljerat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte full kunskap inom Mac, men om du har köpt spelet och går in på launcern så borde det ju bara vara att logga in med ditt konto? 

Jag har en Macbook, och det funkar på det sättet för mig.

Använder dock inte denna.

Det borde funka eller så är det jag som inte förstår problemet riktigt, kan du förklara lite mer detaljerat?

Det här att gå in på launchedrn förstår jag vad du menar, och när jag skriver in mina uppgifter så blir det ändå demo. Men det så också att jag inte har mapparna (save,texturepacks osv) i macdatorn, och jag vet inte hur jag överför mapparna från min pc. Men det borde väl inte spela någon roll att jag inte har mapparna, jag borde väl bara kunna skapa en ny värld?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...