Vickz Skrivet 28 Februari 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2014 Hittade ett nytt ordspel som heter Anagram på appstore idag, någon mer som har det än? Verkar riktigt grymt, jag har liksom tröttnat på wordfeud och ruzzle så känns skönt med något nytt! Gillar ni korsord så lär ni gilla det här, man ska lägga ett ord från några bokstäver så snabbt som möjligt. Så samlar man poäng och tid. Det är gratis så ladda ner och lira med mig! http://www.playanagram.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frika Skrivet 31 Mars 2014 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2014 Tack för tipset, ska ladda ner nu och testa. Hur många spelar man mot?? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vickz Skrivet 28 April 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2014 Tack för tipset, ska ladda ner nu och testa. Hur många spelar man mot??Det får man välja själv, men man spelar bara mot en liksom. Men du kan ha flera spel samtidigt. Som Ruzzle! Jag är helt fast, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2014 Såg att de har kommit ännu ett liknande spel, WordBrain. Provade det lite smått och är helt klart värt att spela ifall man gillar sånna spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2014 Android användare då ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.