Om man går till en av Nintendo forumen (ej NES o SNES) så ser man nästan bara massa trådar om Pokemon och Zelda... Varför kan man inte göra officiella trådar om Just pokemon och zelda så det inte tar upp all plats!!
Man ser ju inget annat...
Om man går till en av Nintendo forumen (ej NES o SNES) så ser man nästan bara massa trådar om Pokemon och Zelda... Varför kan man inte göra officiella trådar om Just pokemon och zelda så det inte tar upp all plats!!
Man ser ju inget annat...
§1.12 - Skapa officiella speltrådar (dvs diskutera spelet här trådar)
Därför... Vem orkar bläddra igenom 70 topicar?
Man kanske skulle införa en sak man kunde köpa i affären så att man kunde ha Officiella, som typ "Efter du har köpt detta så kontakta admin för att göra detta till en klistrad och officiell tråd".
Det blir ett viktigt medelande bara
Det är en regel att det inte får vara officiella trådar.. Så det kommer nog ingen sak i affären
Ja som Omega sa: Vem orkar bläddra igenom 70 topicar?
Har sett många andra sidor som har såna klistrade trådar och det är mycket jobbigt!
+ Det blir inte lika stor chans att man får svar heller eftersom många skulle kunna fråga frågor så kanske äns egen fråga skulle bli bortglömd så jag tycker det borde vara som det är
jag tycker det låter som en bra ide!!Man kanske skulle införa en sak man kunde köpa i affären så att man kunde ha Officiella, som typ "Efter du har köpt detta så kontakta admin för att göra detta till en klistrad och officiell tråd".
för typ 1000 poäng eller nåt...
håller med OFFECIALA trådar ska finnas .och det är också jobbigt att svara på många ämnen det står altid typ Hjälp sapphire.och ibland brukar man leta efter Tråden
Men isåfall för ca 7500, annars skulle det bli hur många klistrade som helst...
lite mindre borde d vara, typ 3000-4000
Jag tycker 3000
Jag tycker inget, för jag tycker det inte ska komma ngnting sånt till affären.. men om det prompt ska komma ska du typ kosta 10000 poäng
hur många har så mycket???Jag tycker inget, för jag tycker det inte ska komma ngnting sånt till affären.. men om det prompt ska komma ska du typ kosta 10000 poäng
jag komemr aldrig få så mycket...
Varför tror du då att man kan välja kontakta mig vid svar av detta ämne tror du ?håller med OFFECIALA trådar ska finnas .och det är också jobbigt att svara på många ämnen det står altid typ Hjälp sapphire.och ibland brukar man leta efter Tråden
Det är till för att man ska kunna hitta ämnet + att man ska veta när man får svar
varför inte ett pokemon forum och ett zelda forum ;)
Men detta är inget Nintendo Forum det är till för alla konsoler annars vad skulle ni tänka er med ett kategorien gamecube och nintendo 64 då ?varför inte ett pokemon forum och ett zelda forum ;)
dom skulle säkert bli fulla med mario sen så jag tror inte tyvärr att admin ordnar detta
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in