kimp@n Skrivet 26 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2014 Vad gör glasögonen för skillnad? Värt att skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2014 Vad för glasögon tänker du på mer exakt? 3D-glasögon? I så fall behöver du grafikkort och skärm som stöder 3D. Därefter måste även spelen stöda 3D för att du ska kunna använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2014 Jag tror han menar sånna här glasögonhttp://www.productwiki.com/upload/images/tritton_gaming_glasses.jpgTydligen ska det ge bättre syn för gaming, så du reagerar bättre på vad som händer, men jag har inte använt några. Utan det är bara vad jag har läst på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 28 Maj 2014 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2014 Kolla in programmet flux. gör samma sak fast liksom lite billigare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vilis Skrivet 15 April 2016 Rapport Dela Skrivet 15 April 2016 Vad gör glasögonen för skillnad?Värt att skaffa?hitta svar på dina frågor här http://lmgtfy.com/?q=dator+glas%C3%B6gonhittils dem funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 17 April 2016 Rapport Dela Skrivet 17 April 2016 Flux funkar jättebra, men om du är sugen på ett par gunnarglasses kan jag sälja dig ett par billigt jag fick på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haxx0rz Skrivet 27 April 2016 Rapport Dela Skrivet 27 April 2016 f.lux är väldigt effektivt. Gör det lättare att somna på kvällen med. ;) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nordkall Skrivet 24 Maj 2016 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2016 Känns lite överkurs om ni frågar mig höhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
delaroza Skrivet 7 Juni 2016 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2016 Haha vad är det för något?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grolian11 Skrivet 14 December 2016 Rapport Dela Skrivet 14 December 2016 (redigerat) Hej! Sorry att väcka liv i en gammal tråd .. men jag lyssnade på heatons senaste podd och där förklarade han att gaming glasögon är sjukt bra om man spelar länge och/eller sent in på kvällarna .. Jag hittade ett nice blogginlägg på [LÄNK]-> bestgear som skrevs av "zimpstar" där han går igenom ett gäng som jag tycker verkar nice, speciellt melaoptics som inte har en sån ful gul lins och ser ut som vanliga "Trendiga" glasögon. Någon som har mer info? Redigerat 14 December 2016 av grolian11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.