hollynight Skrivet 29 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2014 Hej! Jag har en Samsung Galaxy S5 och jag undrar är det någon här som har haft utökat batteri? Kommer att köpa en 8200 mAh utökat batteri. Jag tycker det är en bra och prisvärd sätt att förbättra batteri tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2014 Nu vet jag inte exakt hur just det batteriet är. Men en kompis köpte ett högkapacitetsbatteri till sin S3 för några år sen. Batteritiden blev ju betydligt bättre, dock så blev telefonen väldigt tjock och klumpig. Men kan du leva med det så är det bara att köra på. Annars är vettigt alternativ att köpa ett batteripack istället. Har själv ett Verbatim som fungerar riktigt bra: http://cdon.se/hemelektronik/verbatim/verbatim-dual-usb-power-pack-12000-mah-p25784265 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.