Gäst Gäst_Tova_* Skrivet 24 Juli 2019 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2019 Jag behöver hjälp med att fuska pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scazblue Skrivet 21 Oktober 2019 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2019 Hej.. Har samma problem. Trycker Ctrl + Shift + C men får bara Kan inte verkställa kommandot som svar. Sitter och försöker fuska in pengar, men funkar ej. Får bara upp kan inte verkställa kommandot Tips,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_JennyHoff_* Skrivet 27 April 2020 Rapport Dela Skrivet 27 April 2020 Hur får jag min sim att göra sina universitets-läxor och -uppgifter? Hittar det ingenstans! Läste nånstans att det skulle finnas i katalogen men där finns de inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Thesims_* Skrivet 14 Maj 2020 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2020 Ni som inte får det att funka med motherlode etc ni måste först aktivera ”testingcheat true” före :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Nile_* Skrivet 3 Augusti 2020 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2020 Hur kommer man till galleriet? Ska man byta ålder eller hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gäst_Nile_* Skrivet 3 Augusti 2020 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2020 Hur Kommer man till galleriet? Eller måste man byta ålder och hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangejuice Skrivet 16 Januari 2022 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2022 Jag har försökt att fuska till mig pengar i the sims men det fungerar inte. Jag har fått upp fusk rutan och har testat varenda kod men får inga simdaler. Hur ska jag göra för att det ska fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrerII Skrivet 17 Januari 2022 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2022 18 timmar sedan, skrev Orangejuice: Jag har försökt att fuska till mig pengar i the sims men det fungerar inte. Jag har fått upp fusk rutan och har testat varenda kod men får inga simdaler. Hur ska jag göra för att det ska fungera? skrev du in koderna rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.