På clown 2 har jag fastnat efter lyfta, polo, rosta. Jag vet att slang är ord 5 men sen sitter jag helt fast!!!
WordBrain (iPhone/iPad/iOS)-tråden
Doktor nivå 15... Helt omöjligt att få ut orden tablett & melon...
↗ till inläggetHjälp!! Uggla 9 någon?
Kan alla orden och i vilken ordning (tror jag), men får ej ut ordet napp, hur jag än gör så blir det fel.
Vad är trixet?
Tacksam för svar!
Blir tokig jag med. Är snart övertygad om det är nån bugg.
Ordningen på Doktor nivå 4?
Jag är på Sköldpadda nivå 20, har provat alla kombinationer men det är omöjligt, vet nå´n om det är fel eller om jag inte kopplar rätt ?
Snälla HJÄLP
Uggla nivå 9 !! Hjälp jag blir galen !! Jag har fått till alla ord men något är fel :( Inget funkar hur än jag gör !
Uggla nivå 9 fått alla ord men ej i den ordning som skall vara!!???Hjälp
Sitter fast på dinosaurie nivå 5. Har alla ord men ej i rätt ordning. Håller på att bli tokig
Sitter som flera andra fast på Uggla 9.... vad är problemet????
Har alla ord men får INTE ut dom. Har hållit på flera veckor. Nån som kan vara vänlig och hjälpa oss förtappade själar med Uggleeländet???
Tack på förhand!
↗ till inlägget...skida - inte diska :(
Jag har alla orden... men jag får inte ut skidan!
Hur jag än gör får jag inte till det, vilken väg ska b o k s t ä v e r n a dras i orden för att det ska bli rätt???
Blir snart galen! XD
↗ till inläggetSitter som flera andra fast på Uggla 9.... vad är problemet????
Har alla ord men får INTE ut dom. Har hållit på flera veckor. Nån som kan vara vänlig och hjälpa oss förtappade själar med Uggleeländet???
Tack på förhand!
Tänk så smidigt det gick till slut.... :)
Hjälp. Sitter sen månader fast på Uggla 6. Har alla ord men kan inte lägga ut dom. Snälla hjälp mig med ordningen
I över en vecka har jag kämpat med Korp nivå 19! Har alla ord men ur jag än gör så får jag inte till det! Testat alla varianter och håller på att bli tokig (nästan)!
kan ej får rätt på ordningen på dinusaur level 2
Nu måste jag få hjälp! Drake på nivå 18 verkar vara helkört! Har alla ord men ordningen blir fel hela tiden!
Enhörning nivå 2 måste det vara något galet med. Har alla ord men ordningen stämmer inte.
Får 15 går inte ihop alls, någon som kan hjälpa till?
WordBrain fusk tar slut med Riddare,kommer fortsättning?..själv är jag på Tiger nu
Hej! Har alla ord i Dinosaurie 11, men får inte ut dem rätt. Blir galen!
Hej!
Jag har totalfastnat på Korp nivå 6. Jag vet alla orden, men lyckas inte få till bokstäverna så att sista ordet skulle gå att göra. Hittar inte hjälp någonstans för att få råd om bokstavsordningen för orden före den sista; bara vilka orden är. Finns det någon här som skulle kunna hjälpa mig?
Tack på förhand, Kirsikka