Tjena! Eftersom moderaterna på flashback är så otrevliga när man behöver hjälp med något och raderar mitt inlägg så skriver jag här istället eftersom jag vet att ni både är trevliga och har bra tips för att hjälpa mig..
Tjena allihop, det är så att min dator har cp'at i snart 4 månader, men jag vet inte vad som är felet..
Om jag har fått virus eller inte..
Det är några program som installeras automatiskt hela tiden, jag avinstallerar dom men 10 minuter senare så kommer dom tillbaka direkt igen.. det är riktigt störande, min dator har även blivit segt på grund av det, min google chrome har också ändrats, det hsr blivit till ngn annan konstig chrome ..
De programmen som installeras automatiskt är bland annat AnyProtect PC Backup, DailyPCClean, Optimizer Pro v3.2, RegClean Pro, Super Optimizer, och även lite till... Det är jävligt störande då datorn segar helt och hållet.. när jag spelar spel så tabbas spelet alltid ner också pga att de programmen bara startas automatiskt och massa skit...
Det jag behöve hjälp med är hur jag ska få min dator och fungera som vanligt igen, jag har en stationär dator, acer, med windows 7 inbyggd..
Tror ni att jag måste installera om hela min dator? Isåfall hur ska jag göra det? Jag suger när det kommer till sånt här med datorer, så ber om ursäkt även om ni tycker att jag kanske är lite efterbliven eller så.. men det hade verkligen uppskattats om ni som är mer proffsiga inom datorer hade kunnat hjälpa mig..
Tack så länge :)