admin Skrivet 2 September 2015 Rapport Dela Skrivet 2 September 2015 Hur ser intresset ut? Vilken storlek är mest intressant, stora eller lilla? Vilket av ryktena tycker ni vore roligast om det infriades? Rykten:http://www.billigaste-fastpris.se/iphone6s Själv är jag oerhört sugen på den, dock blir den nog för dyr i början för min del. Så jag får väl dras med iPhone 5s ett tag till. Egentligen inget fel på telefonen mer än att batteriet bara håller i några timmar nu för tiden :/ Måste säga att jag har svårt att bestämma mig för den lilla eller stora 6s. Jag tror att jag hade ogillat den stora i början men säkert vant mig och därefter inte kunnat använda den mindre :/ För min del så är det extra RAM som lockar framförallt. Tycker flikarna på 5s i Safari laddas om hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 September 2015 Rapport Dela Skrivet 2 September 2015 Jag är relativt nöjd med min Nokia 3210 tills vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 September 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2015 Ikväll kan man följa eventet live på http://www.apple.com/apple-events/september-2015/ ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hank Skrivet 2 Mars 2016 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2016 Någon som vet när iPhone 7 kan tänkas komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Mars 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2016 Någon som vet när iPhone 7 kan tänkas komma? En inte helt otippad gissning är till hösten och närmare bestämt oktober-november. Just när det kommer till iPhone-släppen så finns det ju ett tydligt mönster. Nyheten blir gissningsvis en ny design och mindre förbättringar. Det har även förekommit rykten som att hörlursuttaget skall tas bort och att man istället får "lighting"-lurar. Dvs att man kopplar de till ladduttaget och kan lyssna via det. Sedan har det även förekommit rykten om att den kan bli vattentät samt få dubbla kameror så att bilderna blir mycket bättre. Men nu är det rätt långt kvar till lanseringen så mycket kan hända och det lär även kanske läcka ut lite saker mot närmandet av lanseringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.