💬
Logga in
Fuska.se

Fler Än Fyra Flaskor M.m (zelda Oot)

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Så hiskeligt coolt att man kan skaffa fler än fyra flaskor med ett litet knep! Och oändligt antal guld skulltulas också.

Nu har jag dessutom äntligen vunnit loppet mot Ingo och fått Epona. Jag höll på och försöka skaffa Biggorons sword och upptäckte att det inte gick utan Epona så då skärpte jag mig och lyckades.

Nivå 0 · Nykomling

Vad för knep (Need Bottles, have just 2)!

Men var ser man dom?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Man kan ta till ett litet fuskknep! Om man är t.ex i en fairys fountain med en massa små féer som man kan fånga i en flaska så trycker man på knappen där man har flaskan och mitt i svepet så pausar man spelet. Sen sätter man ett annat föremål som man inte behöver på den knappen där man hade flaskan och så trycker man bort paus. Då kommer fén att fångas i flaskan trots att flaskan inte finns där längre och man får en extra flaska där man hade det andra föremålet tidigare. Jag satte den på Deku nuts för jag använder aldrig dem, men det är ännu smartare att sätta den på en knapp som man inte behöver alls längre, t.ex den där lappen som man skulle visa upp för Biggoron för att få Biggorons svärd.

Man kan ju fixa så många extra flaskor man vill på det sättet egentligen, bara det är nåt föremål som man inte behöver. Fast det är ju lite trist också, det blir för enkelt att klara bossarna om man har hur mycket extraliv som helst.

Nivå 0 · Nykomling

Det är ett bra knep.... Jag har för mig att jag har läst det förut....

Nivå 0 · Nykomling

jag har nämmt det innan tror jag...

25 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

bra knep :P

Nivå 0 · Nykomling

bra knep :P

det är väl mer än bugg...
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Det är ett sätt att lura spelet på kan man säga. Samma princip gäller där man kan ta samma golden sculltula hur många gånger som helst....utan för Hyrule Castle.

Nivå 0 · Nykomling

Det är ett sätt att lura spelet på kan man säga. Samma princip gäller där man kan ta samma golden sculltula hur många gånger som helst....utan för Hyrule Castle.

Hur gör man det då?....

Jo det är mer en bugg... Nu vet jag.... Jag såg det på en annan hemsida där det ståd en massa buggar och sånt.... Jag tror att det var den här sidan....

http://tmsword.com

ÄNDRAT: Jo det var den sidan.... Den är skitbra tycker jag....

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Jag läste det på zeldauniverse.net.

26 May 2004
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Så hiskeligt coolt att man kan skaffa fler än fyra flaskor med ett litet knep! Och oändligt antal guld skulltulas också.

Nu har jag dessutom äntligen vunnit loppet mot Ingo och fått Epona. Jag höll på och försöka skaffa Biggorons sword och upptäckte att det inte gick utan Epona så då skärpte jag mig och lyckades.

dem där fusken e ju gamla... jag ahr 200 golden skulltulas nu...
Nivå 0 · Nykomling

okej...Jag har nog som högst haft 368 st...

30 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

okej...Jag har nog som högst haft 368 st...

Högst 368 vadå?
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Han menar nog 368 golden skulltulas. Man har väl ingen nytta av att ha så många väl, efter 100 får man ju inget mer.

31 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

Han menar nog 368 golden skulltulas. Man har väl ingen nytta av att ha så många väl, efter 100 får man ju inget mer.

jo, det är sant, me jag ville kolla om det gick att få över 100 st, sen vid 368 st orkade jag inte fortsätta...
27 Jun 2004

Man blir bara återupplivad från de 4 riktiga burkarna.

29 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag har bara Falskor på en fil

13 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

jag me...flasktricket funkar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in