Hoppa till innehåll

Half-life 2!


Gamer 1
 Dela

Rekommendera inlägg

Har ni sett på half-life 2?......... Ifall ni inte har gjort det så gå in på den härlänken ..... När ni har kommit in på sidan så leta efter half-life 2 volume 1... Sen så ser du på den!.... Jag har sett den och jag dreglar.... Det var skitcoolt!!!!! B) ...... Det tar en stund att ladda ner den men det är det värt....

 

Vad tycker ni?... Kommer det bli skitbra eller kommer det vara ett skitspel?... Tänker ni köpa det?... Jag kommer iaf köpa det!... Helst den dagen då det släpps!...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

jag läste på Level7 att Valve hade sagt att det var väldigt tveksamt om man skulle släppa det till xbox, men att en tid efter pc-releasen skulle ps2 versionen komma

VA!?... Du måste skämta.... Det måste komma till xbox!....

 

 

ÄNDRAT: Efter att du hade skrivit att det var tveksamt att det skulle komma till xbox så blev jag väldigt :o .... Så jag gick in på google och hittade den här sidan...... Där står det längst ner på sidan på punkt tre.... Det här står det:

 

An Xbox port is supposedly in the works, but it isn't expected to ship simultaneously with the PC version. There were rumors of a PS2 port, but those have now been confirmed as false.

 

Jag hoppas att jag har läst rätt att.... Att det ska komma till xbox men inte till playstation2 :) ..... Och att det inte ska komma samtidigt som pc versionen... :( ... Det kommer att ta lång tid alltså...... Säg att jag har läst rätt!....

Redigerat av Link64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...