2 månader och en halv är lång till fast jag skulle bli nöjd med 5 månader
Skolavslutning
:D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
:D julovet ska va från den 7 december till den 1 juni. ;)
lr va tycker ni.
det skulle va tråkigt att bara gå hemma hela dagarna':D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
lr va tycker ni.
flåt dubbelinlägg
Det har du rätt i :lol:(Vegeto @ 02/06-2004 16:54:49):D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
lr va tycker ni.
det skulle va tråkigt att bara gå hemma hela dagarna'
flåt dubbelinlägg
dt skulle va kul att va inne på forum.fuska.se hela dagarna(Vegeto @ 02/06-2004 16:54:49):D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
lr va tycker ni.
flåt dubbelinlägg
Nää , då ledsnar man ju <_<(Star Wars @ 02/06-2004 17:22:39)(Vegeto @ 02/06-2004 16:54:49):D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
lr va tycker ni.
flåt dubbelinlägg
dt skulle va kul att va inne på forum.fuska.se hela dagarna
jag är inne varje dag tror jag ... ändå men inte hela dagarna
Varöfr det? Skolan är ju kul. Dessutom måste man lära sig saker för att få bättre framtid. 14 dagar om året räcker inte:D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
lr va tycker ni.
ir ska man gå i skolan hela livet! :D(Metal OverLord @ 02/06-2004 17:40:01):D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
lr va tycker ni.
Varöfr det? Skolan är ju kul. Dessutom måste man lära sig saker för att få bättre framtid. 14 dagar om året räcker inte
Nej, det var ingen vidare bra ide´. Man lär sig inget i sånna fall. Det blir svårt att få tag på jobb.. Inget att göra dessutom. Så om man tänker efter så är skolan viktig.:D sommarlovet ska vara från 7 juni till 1 december och ;)
lr va tycker ni.
Jihoho imoron börjar vår avslutning yeye :)
10/4
Jag sluta för en halv timma sen nu.
jag slutade för 1 timme och en halv
skönt
Oh shit. Så ni har slutat idag. Idag ska jag på bio till 12.30. Sen slutar denna skoldag. Men jag måste gå: Måndag, Tisdag och Onsdag också. :angry:jag slutade för 1 timme och en halv
skönt
Jag behöver gå måndag, tidag, onsdag och torsdag nästa vecka tror jag....
j*vl*r va jobbigt. ja behöver bara gå tisdag (9:30-15:00) och onsdag (10:00-12:30)Jag behöver gå måndag, tidag, onsdag och torsdag nästa vecka tror jag....
Alright. Själv så går man hel dag på Måndag. Halvdag på Tisdag. Sen så slutar vi på Onsdag. Jämnt fördelat.
Ni bor visst i fel del av landet hihi
Tvärt om. Jag bor i den säkra delen av landet. Känn på den du. hehe ;) ops... Jag kom på att jag bor i mitten av hela Sverige. Men det är så lugnt. Jag slutar ju skolan på Onsdag. Vad är det för fel med det? Vi har haft jättemånga studiedagar. Och andra lovdagar som inte ni har haft.Ni bor visst i fel del av landet hihi