Vilket spel ska jag köpa mellan Bf v och Cs? Tycker dom är mycket roliga båda två men min ekonomi har bara råd med ett spel.
Vilket Spel?
Jag tycker att du ska köpa BF Vietnam
BF V
Jag säger Cs, för BFV är inte i spelskick (ännu) enligt min åsikt, många som har Stora problem med BFV men om dom patchar det ett par gånger så kanske det "växer". Men i nuläget råder jag alla att låta bli BFV.
Jag tycker faktsist att du ska köpa Battle Field Vietnam men inte Counter-Strike Condition Zero för att den är ju tråkig tycker jag!
BFV!!!!
:D
Vilket spel ska jag köpa mellan Bf v och Cs? Tycker dom är mycket roliga båda två men min ekonomi har bara råd med ett spel
BFV
det beror på, gilalr du krig köp BF, gilalr du online spel köp CS, jag ahde iaf köpt CS!
köp bf först (om du vill)..
Sen kan du spara så in i.. så du kan köpa cs
cs så klart!
BFV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag har bestämt mig för vad jag hade köpt, CS!!!!!!!!!!!!!!!
köp BFV det är roligare :D
men det spelet e så litet... <_<
Nej, spelet är inte litet...
jo det finns bara 20 banor ungefär... i cs finns det kanske 50!! med aimbanor och annat...
ja tycker båda är lika bra
Det ätr ju inget svårt val presis... Stjälvklart ska du ju köpa BF V.
Inte bara för att det är bättre än CS på alla sätt, utan för att det är super kul att spela online!
CS = suger, BF = mycket bra, kul & välgjort.
Det ätr ju inget svårt val presis... Stjälvklart ska du ju köpa BF V.Inte bara för att det är bättre än CS på alla sätt, utan för att det är super kul att spela online!
CS = suger, BF = mycket bra, kul & välgjort.
Det är ju det, grafiken i BFV är bättre än CS...
Och i BFV kan man åka coola fordon och sånt...
Ett ord: apachehelikopter!!!