Är det nån som vet hur mycket det kåstar när det kommmer ut?!?!?!?!? det enda jag vet är att det kommer ut den 9 november och att den e jävligt bra grafik.
Halo 2
http://www.webhallen.com/prod.php?id=10788
På xebhallen kostar det 549kr.... ;Men på andra vet jag inte.... Men det kostar nog ungefär så mycket...
Kulle också tro att d kostar runt 500-550 kr, längtar som f*n.
första kvartalet 2004 säjjer dom på webhallen men dom släpper de aldrig!!
längtar som in i tusan
jag med!!ska köpa det första dan det kommer ut!!!
men jag tror att det kostar 650:- som anndra populära spel........
det kommer ut den 24 september annars....kommer kosta typ 500-600kr..tror jag
halo har bra grafik men halo 2 är nog skit bra! längtar tills det kommer ut :P :P
den kommer säkert kosta 649 som alla andra populära spel när dem släpps i början
hittade datumet
http://www.ebgames.se/kalendarieaprxbox.asp där kan ni se
fast den kan bli försenad som nåra andra spel brukade bli
kolla www.halo2.com så ser du att det kommer 9 novemberdet kommer ut den 24 september annars....kommer kosta typ 500-600kr..tror jag
jaha längta mer efter halflife2 :rolleyes:
hafl-life 2 ne man lägntar ju mer till halo 2 :huh:
allt blir efter på nåt sätt Halflife2 och Halo2. Åtminstonde halflife2 skulle komma typ idag :(
halo2 urk jämfört med halflife2 men man vill ju ha båda +doom3 :P
Jag har sett Halo 2 på DVD och på den dvden så visar dom det nya som dom har lakt till t ex att man kan ha två vapen samtidigt och skjuta samtidigtt det är grymt.
Är inte det bara pistoler man kan ha två av eller?Jag har sett Halo 2 på DVD och på den dvden så visar dom det nya som dom har lakt till t ex att man kan ha två vapen samtidigt och skjuta samtidigtt det är grymt.
Nej man kan ha en kulspruta och ett spikgevär och så han man ta ett slaks laser svärd eller vad det nu är för svärd men i alla fall dom tar man från monsterna man dödar.
OkejNej man kan ha en kulspruta och ett spikgevär och så han man ta ett slaks laser svärd eller vad det nu är för svärd men i alla fall dom tar man från monsterna man dödar.
Nej, man kan ha en "Needlestorm" och ett maskingevär samtidigt, och om man
flyger på en Ghost, så kan någon annan hoppa upp på den och putta av en.
Nej, man kan ta upp en meffra i ena handen och ett spik gevär i den andra!
De va min DVD magan hade sätt!
Jag fick den med Superplay!
p.s jag svarade på diddys fråga!
Det kostar väl förmodligen runt 650-700 kr :angry:
Det är synd men det får man väl räkna med.