men man vill väl behåla dem själv? ;)sälja klassika serie tidningar dem är sälsynta dem är svåra att få tag i så man får mycket t.ex KALLE ANKA & C:O JAG har en hög kalle-anka tidningar och musse pigg från 1951 och 1936 då när KALLE ANKA hade neben som en gås
Pengar..
Min brorsa började när han var 11.vänta tills du fyller 13, då får du dela reklam.
det e ju inte så svårt jobb ;)(# 21 @ 30/05-2004 14:04:47)vänta tills du fyller 13, då får du dela reklam.
Min brorsa började när han var 11.
Men det är jobbigt.(Silver Star @ 30/05-2004 17:42:01)(# 21 @ 30/05-2004 14:04:47)vänta tills du fyller 13, då får du dela reklam.
det e ju inte så svårt jobb ;)
Halva helgen försvinner oftast.
Jag brukar sälja bingolotter, jag får typ 1000 per säsong
det e ju lite synd! :((# 21 @ 30/05-2004 17:11:23)(Silver Star @ 30/05-2004 17:42:01)(# 21 @ 30/05-2004 14:04:47)vänta tills du fyller 13, då får du dela reklam.
det e ju inte så svårt jobb ;)
Men det är jobbigt.
Halva helgen försvinner oftast.
kanske det men kanske nån tröttnar därför såna där gammla klassika tidningar blir faktis värdare och värdare ju gammlare dem blir(Silver Star @ 29/05-2004 22:50:42)sälja klassika serie tidningar dem är sälsynta dem är svåra att få tag i så man får mycket t.ex KALLE ANKA & C:O JAG har en hög kalle-anka tidningar och musse pigg från 1951 och 1936 då när KALLE ANKA hade neben som en gås
men man vill väl behåla dem själv? ;)
ja, kanske det men en gång köpte jag en pocket från typ 1980 för bara 5kr! :D(SuiCune @ 30/05-2004 22:22:58)(Silver Star @ 29/05-2004 22:50:42)sälja klassika serie tidningar dem är sälsynta dem är svåra att få tag i så man får mycket t.ex KALLE ANKA & C:O JAG har en hög kalle-anka tidningar och musse pigg från 1951 och 1936 då när KALLE ANKA hade neben som en gås
men man vill väl behåla dem själv? ;)
kanske det men kanske nån tröttnar därför såna där gammla klassika tidningar blir faktis värdare och värdare ju gammlare dem blir
det där var biligt hehe i vår skola hade vi lopp marknad då sålde dem så gammla tidningar för 3 kr st min kompis köpte alla blev rasande för att jag inte hann :angry:
Har inget sånt ;)sälja klassika serie tidningar dem är sälsynta dem är svåra att få tag i så man får mycket t.ex KALLE ANKA & C:O JAG har en hög kalle-anka tidningar och musse pigg från 1951 och 1936 då när KALLE ANKA hade neben som en gås
Ozoon : Ska nog göra det,fast 1 år kvarr..
Sälj inte reklam!
Där jag bor sitter typ på varje brevlåda "ingen reklam tack!" ><
Stoppa i ändå! mwhahaha ;P.. nä sånt måste man respektera
ta hand om ett djur t.ex en hund
Inte så mkt sont här..Sälj inte reklam!
Där jag bor sitter typ på varje brevlåda "ingen reklam tack!" ><
Står det "Ingen reklam, tack" ska man lägga i dubbelt så mycket B) B)Stoppa i ändå! mwhahaha ;P.. nä sånt måste man respektera
sälj dina tråkiga spel då
det e många som gör så...(PePsodenT @ 30/05-2004 23:56:41)Stoppa i ändå! mwhahaha ;P.. nä sånt måste man respektera
Står det "Ingen reklam, tack" ska man lägga i dubbelt så mycket B) B)
Har inga tråkiga..sälj dina tråkiga spel då
du kan ju t.ex. gå till närmsta dagis och fråga om du får sommar jobba där
Det ska man INTE göra om man inte ÄLSKAR småbarn.du kan ju t.ex. gå till närmsta dagis och fråga om du får sommar jobba där
Dels blir det jobbigt med ett gäng skrikande småbarn hela sommaren.
Dels är lönen värdelös.
Dessutom måste man vara gammal nog för att få sommararbeta.
Men ta vad som helst utom dagis.
Det ger minst lön & är bland det jobbigaste.
Plocka upp skräp, klipp gräsmattor på campingplatser istället.
( Om du nu är nog gammal för sommarjobb )