Jag undrar om jag ska köpa pokemon colosseum.Jag har set spelet och det verkar roligt. ska jag?
Ska Jag Köpa Pokemon Colosseum Är Det Värt 600 Kr?
Ja! Det är roligt om du tycker om att kunna gå omkring rätt fritt((inte helt fritt då...)) och att rollspela ska du köpa det. ;)
Ja, köp det.
Men roligast blir det om du gillar pokemon :P
Om du ska köpa på Game,lämna in 2 andra spel och få halva prset ;)
8/10 får det.
Ja,Köp det lätt.
du kan ju köpa det på cd-wow.se men då kostar det 429 kr och frakten är fri... (6 dars frakt) på webhallen är det 39 kr i frakt kostar 499 och kommer om 2-3 dar
jag trodde det va 69kr på alla spel på webhallen men jag kanske har fel igen :)
JA
Ja verkligenjag trodde det va 69kr på alla spel på webhallen men jag kanske har fel igen :)
Jag tycker du ska köpa det
Ja, köp det
Jag använde 69 spänns frakten , för vi hade inte nåt på banken... Så Konungens återkomst vart 179 :- dyrt på GC, fast det var BEG!du kan ju köpa det på cd-wow.se men då kostar det 429 kr och frakten är fri... (6 dars frakt) på webhallen är det 39 kr i frakt kostar 499 och kommer om 2-3 dar
Vänta tills priset gått ner lite sen köper du det
Vänta tills priset gått ner lite sen köper du det
håller med dej yoshi^
Ja, det är smartast. Själv fick jag det när jag fyllde år. :rambo:
hehe ska kanske plokka from mitt gc har haft det undanstoppat typ 8 mån mohaha :cool:
ne köp inte det et suger jag lovar du kommer inte fatta nåt
i ebgames så lämna jag in 2 spel så fick jag för 249 och jag hade förhandsbokat så fick jag den för 149 kr och så kom jag med i lottning och vann en pokemon colosseum keps spelet är braOm du ska köpa på Game,lämna in 2 andra spel och få halva prset ;)
8/10 får det.
Ja,Köp det lätt.
Köp det du får ett Minneskort också :D