K.K. Slayer Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 of topic:haru fått å,ä,ö nu knux back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Den kommer höjas upp efter ett tag, du får säga mig då. Vi vill nämligen ha stor koll på någon innan vi höjer upp personen i fråga.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Admin, har du fått mitt mejl? och är det bara att skicka in fusk nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 får jag bli skribent? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nu har jag skickat entt mail! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Den kommer höjas upp efter ett tag, du får säga mig då. Vi vill nämligen ha stor koll på någon innan vi höjer upp personen i fråga.. Får jag tillägga en sak ?Jo att dom som har varning/varningar (som jag t.ex) ska inte få den chansen att kunna bli Skribenter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Nu har jag skickar in fusk till Croc 2, men dom hamnade inte på samma ställe.. Nu finns det två st "Croc 2" på Ps fusken, kan du fixa det? Du ska söka upp spelet i fråga först om det redan är inlagt...Inte lägga till ett nytt, Då blir det dubbelt oavsett om det har samma namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Alla kan bli skribenter så länge man inte har fler än ca 2 varningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Alla kan bli skribenter så länge man inte har fler än ca 2 varningar. OK alltså såhär ? :* Mer än 2 Varning=Inte kunna bli skribenter * 1 Varning eller fler=Inte kunna bli Moderator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Jo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 men varför får man inte bli skribent om man har fler varningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag behöver hjälp såhär jag ska lägga in ett fusk som inte finns hur kan man då skriva in ett fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg