Hoppa till innehåll

Fuska.se Söker Skribenter


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Fuska.se har stora planer på att utveckla sidan och behöver därför fler skribenter. Som skribent får du tillgång till Fuska.se's administrations sidor där du lägger in fusk. Dessa fusk publiceras på fuska.se's sidor. Du behöver inte ha några som helst kunskaper mer än att surfa för att bli skribent då du fyller i rutor när du lägger in fusken. Det finns guider inne på "admin" sidan där det står hur du skall göra osv.

 

Det är viktigt att du är duktig på Svenska men även Engelska då du får jobba mycket med att översätta fusk.

 

Om du bestämmer dig att gå med som skribent så är det viktigt att du även fullföljer ditt jobb. DVS att du är aktiv och rätt ofta lägger in några/något fusk. Visst är man inte hemma så kan man ju inte lägga in fusk men iaf att man gör det när man kan det. Första veckan så skall man lägga in 10 fusk, detta för att vi ska kunna bestämma om du får vara kvar som skribent eller inte.

 

Skribenter som får vara kvar kommer att tilldelas en [email protected] mail adress som man kan kolla på våran webbmail eller som man kan använda i sitt e-post program.

 

Är du intresserad av att hjälpa till? Skicka ett email till [email protected] med ditt namn, telefonnummer, födelsedag, stad, e-post och en eventuell bild på dig.

 

OBS! Att du får inte någon lön utan det arbete du gör är ideellt.

Admin jag vill inte ge ut mitt namn adress födelsedag och en bild på mig själv!

 

Det tror jag nog du kan förstå!

 

Men jag brode klara minst 10 per månad och 10 den första veckan!

 

Jag samlar på fusk redan nu..................

 

Om det är ok även fast jag inte behöver skicka det jag inte ville så var god skriv det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Donald Duck
(Manga Master @ 31/05-2004 20:31:07)

Fuska.se har stora planer på att utveckla sidan och behöver därför fler skribenter. Som skribent får du tillgång till Fuska.se's administrations sidor där du lägger in fusk. Dessa fusk publiceras på fuska.se's sidor. Du behöver inte ha några som helst kunskaper mer än att surfa för att bli skribent då du fyller i rutor när du lägger in fusken. Det finns guider inne på "admin" sidan där det står hur du skall göra osv.

 

Det är viktigt att du är duktig på Svenska men även Engelska då du får jobba mycket med att översätta fusk.

 

Om du bestämmer dig att gå med som skribent så är det viktigt att du även fullföljer ditt jobb. DVS att du är aktiv och rätt ofta lägger in några/något fusk. Visst är man inte hemma så kan man ju inte lägga in fusk men iaf att man gör det när man kan det. Första veckan så skall man lägga in 10 fusk, detta för att vi ska kunna bestämma om du får vara kvar som skribent eller inte.

 

Skribenter som får vara kvar kommer att tilldelas en [email protected] mail adress som man kan kolla på våran webbmail eller som man kan använda i sitt e-post program.

 

Är du intresserad av att hjälpa till? Skicka ett email till [email protected] med ditt namn, telefonnummer, födelsedag, stad, e-post och en eventuell bild på dig.

 

OBS! Att du får inte någon lön utan det arbete du gör är ideellt.

Admin jag vill inte ge ut mitt namn adress födelsedag och en bild på mig själv!

 

Det tror jag nog du kan förstå!

 

Men jag brode klara minst 10 per månad och 10 den första veckan!

 

Jag samlar på fusk redan nu..................

 

Om det är ok även fast jag inte behöver skicka det jag inte ville så var god skriv det!

manga master varför vill du inte ge ut till honom tror du han kommer sprida det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blir man kickad om fusken inte funkar?

Det är ditt ansvar att kolla upp så fusken fungerar när du kan kolla upp det.

 

Märkte att man måste kolla upp så att fusken funkar och det kan jag inte göra!

Men jag kan hitta massor av fusk!

Och de funkar nog tror jag men jag är inte säkert..........

 

Skriv om detta är ok!

 

hittat 12 fusk nu...................

Redigerat av Manga Master
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste dessvärre ha de uppgifterna då jag måste veta vem du är. Du skulle lika gärna kunna gå in och tabort allt. Därav är uppgifterna viktiga.

 

Ang. fusken så är det så att man inte kan kolla upp alla eftersom man inte har alla spel men man bör ändå försöka kolla om fusken verkar riktiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...