Backspace Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Jag tycker det är roligt med poäng men nu när man måste betala poäng till spelen så var det nog! Poängen förstör bara forumet, Kan ni ändå inte göra så att man kan träna på spelen? Jag säger det bara en gång, Det är väldigt DRYGT ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 mmmmmm jag håller med man ska kunna välja om man vill köra spel utan att betala poäng men då kan man itte vinna poäng och så som det är nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 jag håller fullständigt med... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 jag med om man är dålig på spel så förlorar man ju bara poäng med och då är det ju svårt att tjäna poäng för den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 Jag tycker det, poäng förstör det hela. Precis när jag blev medlem började jag utforska Spel och massor av annat. Jag blev av med 300 poäng! Jag tänkte "Var har dom tagit vägen?" men man börjar undra varför kan ni inte infromera om att ni drar av poäng för spelen man har spelat? Jag har slutat spela för att poängen är i vägen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag tycker att ni kan låta bli att gnälla för 10 poäng per spel!!! :evil: Ni har ju ändå rätt så stor chans att vinna och forumet skulle bli tråkigt utan poäng!!! Men det kan ha kostat 5 poäng istället för 10... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag tycker att ni kan låta bli att gnälla för 10 poäng per spel!!! :evil: Ni har ju ändå rätt så stor chans att vinna och forumet skulle bli tråkigt utan poäng!!! Men det kan ha kostat 5 poäng istället för 10... Det var bra när det kostade 2 bronspoäng.(3.3333... poäng) Men man borde kunna spela utan att betala poäng om man inte kunde vinna poäng. Skulle man kunna välja så vore det bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Precis! Måste det kosta poäng varje gång jag spelar? Man kan ha en spel funktion som kostar poäng och samtidigt ha en som är gratis. Man vill spela för att det är kul inte för poängen! Kan ni svara på varför dom inte informerar om avdragningen när man spelar? Jag köpte tillbaka mitt gamla anändarnamn "Rocky" för ett tag sen. Men innan ni gjorde om fuska sa ni att man kunde använda sitt gamla namn. Men det funkar inte! Förr hette jag Black-Invgvar. Regestreringen funkar inte förrut! Jag fick inte något email, pga det kunde jag inte registrera mig. Rocky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Jag tycker att ni kan låta bli att gnälla för 10 poäng per spel!!! :evil: Ni har ju ändå rätt så stor chans att vinna och forumet skulle bli tråkigt utan poäng!!! Men det kan ha kostat 5 poäng istället för 10... Jag gnäller inte! Jag tycker bara att det borde finnas träning också som är gratis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 jag tyker att det är ba att man kan spela spel för poäng för man kan ´ju vinna 200 p men jag tyker att dom borde ha en beskrivnig på spelet jag spelade ett spel fattade noll så jag för lorade 10 poäng :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 jag tyker att det är ba att man kan spela spel för poäng för man kan ´ju vinna 200 p men jag tyker att dom borde ha en beskrivnig på spelet jag spelade ett spel fattade noll så jag för lorade 10 poäng :( Jag med, Det borde ju stå regler vid hörnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Antingen så kostar spelen och man kan vinna poäng eller så är dom gratis och man kan inte vinna poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg