Backspace Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Antingen så kostar spelen och man kan vinna poäng eller så är dom gratis och man kan inte vinna poäng. Men kan du inte fixa regler då! När jag tänkte köra freehuling så startades det bara! Var snäll och fixa det Admin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Antingen så kostar spelen och man kan vinna poäng eller så är dom gratis och man kan inte vinna poäng. Kan man inte ha knappar, typ: "Spela med poäng" och "Spela utan poäng"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Det kräver visst jobb av admin. Han kanske inte har tid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 plus att det kanske ska ta lite tid och poäng att bli bra!!! om ni nödvändigtvis måste träna kan ni spela funky pong! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Antingen så kostar spelen och man kan vinna poäng eller så är dom gratis och man kan inte vinna poäng. Precis! Men fixa det då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Vad ska jag fixa det är 2st olika saker jag skriver, går bara att ha en av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Fixa gratis spel! Jag hoppas ni fixar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 13 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Fixa omröstning i stället, Så det blir demokratiskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Men kan man inte ha en knapp som är att man spelar gratis men inte kan vinna nåra poäng. Och en knapp där man betalar 10 poäng och man kan vinna poäng då. Efter som att betala inget och få massor är lite dumt. Eller att betala och få poäng. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Tråd låst fortsätt i http://www.fuska.se/forum/viewtopic.php?t=1700 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg