varför har xbox ensam rätt på några spel?
Varför?
Vilka spel menar du?.....
Isåfall så kan ALLA spel släppas till ALLA konsoller.
Det skulle bli ganska tråkigt.
Då skulle det varit lika bra med bara ett TV-spelsmärke.
En del spel, som Halo är dessutom gjorda för X-box.
Hur skulle det vara att spela det på Gamecube?
Mario som är Nintendos "symbol" skulle då kunna finnas på X-box och liknande vilket skulle innebära döden för Nintendo eftersom X-box är kraftfullare & har bättre grafik än GC.
X-box är snabbare.
Det ska vara som det är nu.
Möjligen att en del fotbollsspel t.ex. släpps till fler konsoller.
Men det som är av tillverkarna ska förbli så.
Bra sagt....
Halo finns ju på pc också
Men ta t.e.x Grand Turismo serien, den finns bara till PS2 eller Battlefield bara till PC, alla har sina personliga speltitlar!
det tycker jag e lite dåligt! :(Men ta t.e.x Grand Turismo serien, den finns bara till PS2 eller Battlefield bara till PC, alla har sina personliga speltitlar!
DEt är bara för att dom inte kommer att tjäna pengar på de om de fanns samma spel til varenda konsoll dom vill ju att man ska köpa den konsollen om man vill köra spelen ..Dom vill ju gå med vinst eller hur för om ssbm fanns på Xbox så skulle kanske inte dom som älskar ssbm köpa den konsollen om dom redan hade Xbox så de e därför!
exakt!de vill bara tjäna pengar! :angry:DEt är bara för att dom inte kommer att tjäna pengar på de om de fanns samma spel til varenda konsoll dom vill ju att man ska köpa den konsollen om man vill köra spelen ..Dom vill ju gå med vinst eller hur för om ssbm fanns på Xbox så skulle kanske inte dom som älskar ssbm köpa den konsollen om dom redan hade Xbox så de e därför!
Ja.... Men det är väll självklart!....(Silver Star @ 01/06-2004 18:39:48)DEt är bara för att dom inte kommer att tjäna pengar på de om de fanns samma spel til varenda konsoll dom vill ju att man ska köpa den konsollen om man vill köra spelen ..Dom vill ju gå med vinst eller hur för om ssbm fanns på Xbox så skulle kanske inte dom som älskar ssbm köpa den konsollen om dom redan hade Xbox så de e därför!
exakt!de vill bara tjäna pengar! :angry:
Silver Star: Du hade nog gjort likadant i samma sits.
Ja.... Det skulle han säkert....Silver Star: Du hade nog gjort likadant i samma sits.
men dem tänker inte på ngt annat! :angry:
Jo.... Vissa av dem gör nog det..... Som shigeru Miyamoto tror jag att han inte bara tänker på pengar.....
För att kunna göra bättre & bättre spel.men dem tänker inte på ngt annat! :angry:
Det kostar.
Helt rätt, tror du att det är gratis att göra ett spel som Halo?
nej, men man vill ju inte köpa en hel konsoll bara för att man vill ha ett spel! :angry:Helt rätt, tror du att det är gratis att göra ett spel som Halo?
Eller hur jag köpte ett PS2 för jag tyckte gta3 verkade kul men senn kom jag inte till nån annan värld då va ja liten så jag visste inte att fusk fanns då men de sög när man hade kört första banan 10 gångerDEt är bara för att dom inte kommer att tjäna pengar på de om de fanns samma spel til varenda konsoll dom vill ju att man ska köpa den konsollen om man vill köra spelen ..Dom vill ju gå med vinst eller hur för om ssbm fanns på Xbox så skulle kanske inte dom som älskar ssbm köpa den konsollen om dom redan hade Xbox så de e därför!
då är det bara att inse: du valde fel spelkonsoll! ;)(Silver Star @ 02/06-2004 18:24:14)Helt rätt, tror du att det är gratis att göra ett spel som Halo?
nej, men man vill ju inte köpa en hel konsoll bara för att man vill ha ett spel! :angry: