Om man har fått Defensive Power eller vad det nu var och man t.ex. går till Death Mountain Crater och Tiden är slut dör man då?
Defensive Power
Har inte testat, testa!
Defensive power?.... Vilken menar du?.....
Den man får vid Ganon´s Castle.Defensive power?.... Vilken menar du?.....
Man ska lyfta ett block med en Gerudo-symbol på utanför ganon's castle.Defensive power?.... Vilken menar du?.....
Till höger om Ganon´s Castle.(Kanji @ 31/05-2004 17:46:15)Defensive power?.... Vilken menar du?.....
Man ska lyfta ett block med en Gerudo-symbol på utanför ganon's castle.
Det borde man väl göra till slut om man inte har Gorons tunic på sig men det tar antagligen längre tid (fast jag har inte provat själv)Om man har fått Defensive Power eller vad det nu var och man t.ex. går till Death Mountain Crater och Tiden är slut dör man då?
vad beöver man för att lyfta den?
Aha.... Ni menar den grejen som gör att det man tål mera.... Så att det blir vitt runt alla hjärtan....
Man måste ha golden gauntlets, som man får i Ganons castle, hall of shadows. Så tyvärr kan man inte får det förrän precis i slutet. Hade ju varit bra att ha det lite tidigare.vad beöver man för att lyfta den?
det kan ju annars vara Nayrus Love, men han ligger nog inte vid spirit temple nu....Aha.... Ni menar den grejen som gör att det man tål mera.... Så att det blir vitt runt alla hjärtan....
Ja, skulle vart mycket bättre om man fick Golden gauntlets tidigare.(Magdis @ 31/05-2004 22:09:27)vad beöver man för att lyfta den?
Man måste ha golden gauntlets, som man får i Ganons castle, hall of shadows. Så tyvärr kan man inte får det förrän precis i slutet. Hade ju varit bra att ha det lite tidigare.
Tycker inte man skulle fåt den tidigare jag tycker Ganon´s Tower är ett bra ställe att ta den på men håller med om att det varit bättre om man t.ex skulle kunna lyfta den med Silver Gauntles.(Kanji @ 01/06-2004 14:28:02)(Magdis @ 31/05-2004 22:09:27)vad beöver man för att lyfta den?
Man måste ha golden gauntlets, som man får i Ganons castle, hall of shadows. Så tyvärr kan man inte får det förrän precis i slutet. Hade ju varit bra att ha det lite tidigare.
Ja, skulle vart mycket bättre om man fick Golden gauntlets tidigare.
Jag menade egentligen att det hade varit bra att ha haft defensive power tidigare, men det hade inte varit fel att ha golden gauntlets heller.
bossarna skulle bara skada en fjärdedel av ett hjärta istället för ett halvt...(Master_Link @ 01/06-2004 16:12:49)(Kanji @ 01/06-2004 14:28:02)(Magdis @ 31/05-2004 22:09:27)vad beöver man för att lyfta den?
Ja, skulle vart mycket bättre om man fick Golden gauntlets tidigare.
Tycker inte man skulle fåt den tidigare jag tycker Ganon´s Tower är ett bra ställe att ta den på men håller med om att det varit bättre om man t.ex skulle kunna lyfta den med Silver Gauntles.
Vad skulle ni ha golden gauntles till innan?.... Då skulle ju ni bara att gå dit och hämta defensive power.... Och då skulle ju bossarna va för lätta....
Ja som det är nu skulle det inte vara någon vits med att ha det egentligen. Det är lätt nog ändå. Första gången jag körde spelet däremot, då dog jag väl hela tiden.
mm..jag också...jag hade mycket problem med gohma...
Inte jag. :Pmm..jag också...jag hade mycket problem med gohma...
okej...jag fattade inte att man skulle träffa ögat..