Pettson3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Wetter då satt du väl framför Xboxet i stort sett hela tiden!???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Bibbsky, det är klart om du inte menar undantagen, gå på toa eller äta. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Det finns ett som jag vet. Man ska döda fem potatisar(de små) och fem sniglar. så får man AK-47 och Glock 17. Vet inte om det funkar. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Tack för fusket Wetter jag ska pröva det :D PS Nirvana rulezz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Kolla fusken på den här sidan... Dom verkar OK.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 tryck här http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2858 så kan du kommer du till många o jättebra Halo fusk.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Det finns ett som jag vet. Man ska döda fem potatisar(de små) och fem sniglar. så får man AK-47 och Glock 17. Vet inte om det funkar. :huh: Fem sniglar?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ja, jag undrade oxå 5 sniglar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Nirvana freak: varsegod, funkar det??? B) En annan sak, vad menar du med fem "sniglar"??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS_nörd Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 DET FINNS INTE fem potatisar och fem sniglar på halo!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Han kanske menar dom minsta mosterna när han säger "Fem sniglar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg