💬
Logga in
Fuska.se

Need Help

15 svar · startad

vart hittar man fly hm 02 i pokémon blå :huh:

hjäälppppppppppppp :wacko: :wacko:

Senast ändrad:

1 Jun 2004

där ovanför cykling road fins ett hus prata med tjejen och du får fly

Nivå 0 · Nykomling

Man måste väll ha cut då???!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

ja, men den har man ju redan fått, annars kan man inte ha kommit dit

plus att du ska ha poke flute för att vecka SNORLAX :blink:

2 Jun 2004

tackar :)

3 Jun 2004
Nivå 0 · Nykomling

snorlax ligger en bit längre fram så du behöver inte pokéflute för tillfället ;)

Nivå 0 · Nykomling

Var får man flash?.... På gul då....

Nivå 0 · Nykomling

Nix, flash får man vid ett hus typ vid första skogen (där man kan få caterpie, metapod, pikachu m.f första gången) han ger er flash när man fånga...5pokemon. Pikachu kan lära sej dne tror jag.

Nivå 0 · Nykomling

gul/blå/röd är ju likadana förutom vissa detaljer. jaja flash får du om du har fångat 10st pokémon och går igenom digletts cave(finns utanför oranga staden minns inte namn) gå sedan ner hela tiden och du stöter på prof. oaks AIDE. han ger dig flash fast bara om du har fångat åtminstone 10 olika pokémon.

Nivå 0 · Nykomling

Ja just det!.... Så var det.... Tack så mycket!.... Jag behöver den för att komma igenom grottan som man ska till efter att man har klarat tredje gymet....

Senast ändrad:

4 Jun 2004

måste man betala för cyckel eller får man nåt man bytter

Nivå 0 · Nykomling

I Vermillion city (orangea staden :P), finns det en kille i ett hus som ger dej en bike voucher om du pratar med honom. Med den kan du byta till dej en cykel :)

Nivå 0 · Nykomling

I Vermillion city (orangea staden :P), finns det en kille i ett hus som ger dej en bike voucher om du pratar med honom. Med den kan du byta till dej en cykel :)

Och cyklen får man i Creuelan City.
5 Jun 2004

tackar

Nivå 0 · Nykomling

Jag kan ett sätt som gör att man inte behöver ha en egen cyckel i Cyckling Road.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in