💬
Logga in
Fuska.se

Den Trasiga Båten I Ruby/sapphire

20 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

kan nån hjälpa mej som fastnat på båten??.....

hur gör man efter man har tagit dive?????

:ph34r:

Nivå 5 · Fuskare

jepp du ska in till den lilla undervattensgrottan där U-båten ligger och ta dive där inne så kommer du till ytan och så är du i Seafloor Cavern tror jag att den heter..

Tack!

Behövde Också Hjälp!

Nivå 4 · Lärling

Menar du abbdoned ship, eller följer du team magma/aqua?

i arboned ship ska du/ni dyka ner & gå ignom hålet & gå åt höger,gå in i dne dörrn du kan.När du kommer in ser du nåt som glänser,ställ dig vid det o trykc a,då får du en nyckel till ett annat rum,forsätt så tills du får scanner,gå till båt hamnen i slateport o byt scanner emot deepseascale,låt en clamperl hålla den när du linkar den,då blir den gorebyss

Nivå 5 · Fuskare

om du ville veta abandoned ship så gör bara som hihi sa..

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

men det står ju massa sopptunor i vägen....

Nivå 4 · Lärling

Där hittar du nycklar till andra rum.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

ja men jag kommer inte in!!!

Det e massa soptunor i vägen!!

Tips använd en annan slaxs boll än master boll när du ska fånga kyogre/grodoun därför du kan möta latios/latias och dem smiter bara

2 Jun 2004
Nivå 5 · Fuskare

det va inte till ämnet SuiCune :P

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

kan man få hjälp????

Jag vill veta hur man kommer förbi soptunorna!!!!!!!!!!!!!!!!

Nivå 5 · Fuskare

ja fattar inte vilka soptunnor du menar annars kan jag nog hjälpa om du förklarar!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

men när man kommer up i abaunded ship efter dive finns det sex dörrar(tre på varje sida)i en finns vaterstone och i den andra glitrar det men det står två soptunor i vägen!!och bredvid står ett bord och en säng tror jag......

3 Jun 2004
Nivå 5 · Fuskare

det finns en dörr inne i rummet så du går in i ett rum till vänster och går till höger så kan du komma igenom... det finns nycklar där det glimmar bara så du vet!!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

men det e väl låst där???

Nivå 4 · Lärling

Det är låst på alla ställen utom 2.. Den ena (med blockerande soptunnor) tittar man bara var saker finns. Den andra är början på att hitta.. 5 Nycklar tror ja.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18

Tack har klarat det nu

Nivå 5 · Fuskare

sen ska du ge scannern till Kapt.stern som är i Slateport city i Hamnehuset.. välj deap sea tooth/scale som används för att trade utväckla clampearl :P

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

har sett det.......

väldigt kul..............

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in