kan nån hjälpa mej som fastnat på båten??.....
hur gör man efter man har tagit dive?????
:ph34r:
kan nån hjälpa mej som fastnat på båten??.....
hur gör man efter man har tagit dive?????
:ph34r:
jepp du ska in till den lilla undervattensgrottan där U-båten ligger och ta dive där inne så kommer du till ytan och så är du i Seafloor Cavern tror jag att den heter..
Tack!
Behövde Också Hjälp!
Menar du abbdoned ship, eller följer du team magma/aqua?
i arboned ship ska du/ni dyka ner & gå ignom hålet & gå åt höger,gå in i dne dörrn du kan.När du kommer in ser du nåt som glänser,ställ dig vid det o trykc a,då får du en nyckel till ett annat rum,forsätt så tills du får scanner,gå till båt hamnen i slateport o byt scanner emot deepseascale,låt en clamperl hålla den när du linkar den,då blir den gorebyss
om du ville veta abandoned ship så gör bara som hihi sa..
men det står ju massa sopptunor i vägen....
Där hittar du nycklar till andra rum.
ja men jag kommer inte in!!!
Det e massa soptunor i vägen!!
Tips använd en annan slaxs boll än master boll när du ska fånga kyogre/grodoun därför du kan möta latios/latias och dem smiter bara
det va inte till ämnet SuiCune :P
kan man få hjälp????
Jag vill veta hur man kommer förbi soptunorna!!!!!!!!!!!!!!!!
ja fattar inte vilka soptunnor du menar annars kan jag nog hjälpa om du förklarar!
men när man kommer up i abaunded ship efter dive finns det sex dörrar(tre på varje sida)i en finns vaterstone och i den andra glitrar det men det står två soptunor i vägen!!och bredvid står ett bord och en säng tror jag......
det finns en dörr inne i rummet så du går in i ett rum till vänster och går till höger så kan du komma igenom... det finns nycklar där det glimmar bara så du vet!!
men det e väl låst där???
Det är låst på alla ställen utom 2.. Den ena (med blockerande soptunnor) tittar man bara var saker finns. Den andra är början på att hitta.. 5 Nycklar tror ja.
Tack har klarat det nu
sen ska du ge scannern till Kapt.stern som är i Slateport city i Hamnehuset.. välj deap sea tooth/scale som används för att trade utväckla clampearl :P
har sett det.......
väldigt kul..............
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in